سوله آکام فلز

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی-پیام امروز


حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت، گفت: کمیته امداد در ایام مبارک دهه ولایت سه برنامه محوری را برنامه‌ریزی کرده است که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز می‌شود.

وی افزود: پویش به عشق علی (ع) به منظور جذب حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش اطعام غدیر نیز همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر با هدف حمایت از فرزندان یتیم و خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته در سراسر کشور حدود ۳۷ هزار قربانی در قالب طرح نذر قربانی انجام شد.

آسوده گفت: توزیع گوشت قربانی با اولویت خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم با رعایت موازین بهداشتی و در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم امسال با رشد ۳۰ درصدی به ۵۰ هزار قربانی در این طرح ملی برسیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: کد دستوری #۱۲* و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۰۰۰۰-۴۸۴۸ برای جذب کمک‌های مردمی در پویش نذر قربانی از عید قربان تا عید غدیر پیش‌بینی شده است.

آسوده با بیان اینکه کد دستوری #۸۸۷۷* نیز به صورت شهرستانی و استانی فعال شده است، تصریح کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر کشور آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *