سوله آکام فلز

افتتاح پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی گتوند تا دو هفته آینده

ایسنا/خوزستان مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۷۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گتوند در حال اجرا است، گفت: پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی تا دو هفته آینده وارد مدار می شود.

محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه های آبرسانی  در شهرستان گتوند اظهار کرد: در شهرستان گتوند تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این پروژه ها مشکل خاصی در این شهرستان نباشد.

وی افزود: اسناد مناقصه مخزن ۳ هزار متر مکعبی صالح شهر از امروز شروع خواهد شد؛ مجری طرح و معاون آبفا باید اسناد مناقصه را آماده کنند تا روند اجرایی این مخزن انجام شود.

۷۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در گتوند در حال اجراست

کرمی نژاد تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر ترکالکی تا دو هفته آینده وارد مدار می شود؛ همچنین اصلاح شبکه شهر سماله انجام شده و در مجموع ۷۰ میلیارد تومان پروژه برای شهرستان گتوند در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: مشکلات آبی در برخی از روستاهای شعیبیه شوشتر نیز روز گذشته بررسی شد و برخی روستاها که مشکل پمپ و خط انتقال تا دو کیلومتر را دارند بزودی مشکل آن ها برطرف می شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه پیگیری ها و تلاش های سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در پروژه های آبفا این دو شهرستان قابل تقدیر است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری هیچ روستای بدون آبی در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۵ هزار ناوگان و قطعات حمل بتن تامین شد-پیام امروز

مهرداد کریمی دبیر کانون سراسری ناوگان بتن در جمع خبرنگاران  گفت: تعداد کامیون های حمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *