سوله آکام فلز

افزایش ۴.۳ درصدی مصرف بنزین کشور در نوروز امسال-پیام امروز

برپایه آمار‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سفر‌های نوروزی امسال طی عملیاتی پیچیده، شبانه‌روزی و حجیم، بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر بنزین در سراسر کشور توزیع شده که این عدد حاکی از افزایش ۴.۳ درصدی مصرف بنزین کشور در ایام نوروز امسال است.

در فاصله روزهای بیست‌وپنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، ۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۲ میلیارد و ۵۶۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر، افزایش ۴.۳ درصدی نشان می‌دهد.

بالاترین رقم مصرف بنزین در ایام نوروز مربوط به روز ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ با ۱۵۲ میلیون لیتر بوده است که این عدد رقمی بی‌سابقه در تاریخ مصرف روزانه بنزین کشور به شمار می‌آید.

کمترین رقم مصرف بنزین نیز مربوط به روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال با ۱۰۴ میلیون لیتر بوده است.

برپایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، میانگین توزیع بنزین کشور در سال ۱۴۰۲، ۱۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده که این عدد در پایان فروردین‌ماه با رشد ۳.۴ میلیون لیتری به ۱۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسیده است.

میانگین مصرف بنزین در فاصله ۲۲ روزه ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، روزانه ۱۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است

افزایش ۴.۳ درصدی مصرف بنزین کشور در نوروز امسال


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد-پیام امروز

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *