سوله آکام فلز

فیلم دیدنی از تشرّف امام‌ خامنه‌ای به آستان مقدس امامزاده علی ابن محمدباقر(ع)

به گزارش خبرگزاری پیام امروز از کاشان، حمیدرضا مقدم‌فر مسئول برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی بزرگداشت امامزاده علی ابن محمد باقر(ع) پیش از پخش این فیلم کوتاه و در توضیح آن گفت: بی‌شک برای مردم دارالمومنین کاشان و بویژه مردم منطقه اردهال امروز یک روز تاریخی و ماندگار در تقویم معاصر خواهد بود.

وی ادامه داد: توجه علمای بزرگ در طول تاریخ به شخصیت والای حضرت علی ابن محمد باقر(علیهماالسلام) که سفیر ولایت در ایران اسلامی بودند، ویژه بوده و هست. این مکان مقدس همواره مورد عنایت و توجه خاص رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده که طی این سالها در چندین سفر غیررسمی با تشرف به محضر این امامزاده گرانقدر، ارادت و محبت قلبی خود را نسبت به ایشان ابراز کرده‌اند.

مقدم‌فر گفت: یکی از شیرین ترین و ماندگارترین این تشرف‌ها سفر غیررسمی و خانوادگی رهبر معظم انقلاب با اتوبوس در روز یکشنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۵ بود که موجی از شعف و شگفتی مردم منطقه را در پی داشت که ناباورانه از این تشرف مطلع شده و این صحنه تاریخی را مشاهده کردند. مفتخریم که امروز در آئین نخستین کنگره بین‌المللی حضرت علی ابن محمد باقر علیهماالسلام، با اهتمام دفتر نشر مقام معظم رهبری از بخش‌هایی از این سفر تاریخی رونمایی کنیم.

این فیلم را به پیوست ببینید:

.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون-پیام امروز

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *