تازه ها
سوله آکام فلز
املاک منطقه 22
املاک منطقه 22

املاک منطقه ۲۲ | پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲

تنوع پروژه های منطقه ۲۲

در منطقه ۲۲ پروژه های متنوع برج‌سازی و آپارتمان‌سازی در کنار پروژه‌های فرهنگی و تفریحی دیده می‌شود.

با توجه به اینکه بازار خرید و فروش ملک در منطقه ۲۲، یک بازار بزرگ و جدید میباشد، سیل عظیم افراد برای سرمایه‌گذاری و خرید منزل و اپارتمان و همچنین افرادی دیگر برای زندگی آسان و راحت به این منطقه مهاجرت کردند.

به‌همین منظور به مرور زمان شاهد افزایش پروژه‌های فرهنگی و تفریحی برای ساکنین این منطقه بودیم. پروژه‌هایی که علاوه بر پاسخ به نیاز‌های ساکنین، تبدیل به بهترین پروژه‌های زمان حال شده و حتی بازاری مناسب برای افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری روی املاک تجاری می‌باشند، ایجاد شده است.

همچنین پروژه‌های دیگری مانند پروژه هزار و یک شهر و پروژه گیاه‌شناسی ملی، نیز در این منطقه شکل گرفته‌اند که به نوعی در سبک خود منحصربه‌فرد می‌باشند. برای نمونه، پروژه هزار و یک شهر بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه لقب خواهد گرفت و در زمان تکمیل، ارزش بسیاری را به کل منطقه ۲۲  ودر نتیجه به املاک منطقه ۲۲ خواهد داد.

پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

مبحث پیش‌خرید ملک در منطقه ۲۲، با توجه به پروژه‌های بزرگ در حال انجام این منطقه، روز به روز در حال داغ‌تر شدن است. کشش بالای تجاری و رفاهی در منطقه ۲۲، دسترسی راحت از تهران و کرج و شهرستان‌های حومه و آب و هوای بی‌نظیر در کنار، قیمت روز افزون ملک در مرکز تهران، موجب توجه موج جمعت به منطقه ۲۲ و افزایش تقاضای پیش‌خرید برج در نواحی مختلف منطقه ۲۲ شده است.

با توجه به تنوع پروژه‌ها، ما شاهد تنوع بالا در ملک‌های ساخته شده از لحاظ کیفیت ساخت، متراژ کل و موقعیت قرارگیری می‌باشیم که دست

سرمایه‌گذار و شخص خریدار را برای پیش‌خرید هرگونه ملک اعم از برج، آپارتمان و ویلایی باز می‌گذارد.

از جمله بهترین پروژه‌های منطقه ۲۲ می‌توان به پروژه پیش خرید آفتاب مهتاب، پروژه زاگرس منطقه ۲۲ و پیش خرید پروژه نارنجستان ۱ اشاره کرد.

املاک منطقه 22
املاک منطقه ۲۲

مناطق ۲۲ تهران برای پیش‌خرید کجاست؟

قبل از اقدام به پیش‌خرید در منطقه ۲۲، این نکته را مدنظر قرار دهید که با توجه به گذشت زمان و مصوبات شهرداری، به شهری جدید تبدیل شده است که از آن به‌عنوان قطب گردشگری نیز یاد می‌شود.

منطقه ۲۲، شهرک‌، محله و مناطق بسیاری را در خود جای داده است که به مهم‌ترین آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • امیرکبیر
  • هوانیروز
  • کوهستان
  • پیکان شهر
  • زیبا دشت
  • شهرک امید
  • دهکده المپیک
  • شهرک گلستان
  • شهرک چشمه
  • شهرک شهید باقری
  • شهرک دانشگاه صنعتی شریف

قیمت آپارتمان در بام لند

بسیاری از ملاک‌هایی که قبل‌‎تر گفته شد در تعیین قیمت ملک تاثیرگذار است و مانع از قیمت معین و ثابت برای آن می‌شوند. اما برای آگاهی از قیمت املاک منطقه ۲۲ می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت املاک منطقه ۲۲ از قیمت خانه و املاک در هر محله‌ای در تهران آگاهی کسب کنید. همچنین بسیاری از شهروندان قصد دارند تا از قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر باخبر شوند که می‌توانند با کلیک بر روی «قیمت املاک در محله باملند و دریاچه چیتگر» از اطلاعات مربوط به آن استفاده نمایند.

پیش‌خرید منطقه ۲۲

با توجه به افزایش نرخ تورم، یکی از بهترین راه‌ها برای افزیش سرمایه و بهره بردن از یک سود قابل‌توجه، پیش‌خرید و پیش‌فروش واحدهای آپارتمانی در بهترین نقاط شهر تهران است.

مشاوران املاک منطقه ۲۲، منطقه ۲۲ را یکی از بهترین مناطق برای پیش‌خرید واحد‌های آپارتمانی می دانند. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه پیش فروش منطقه ۲۲ می‌توانید از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

این منطقه که به قطب گردشگری شناخته می‌شود، محله و شهرک‌های بسیاری را در خود جای داده است که انتخاب و تصمیم‌گیری را برای شما آسان می‌کند.

شما تنها کافیست از مشاوران املاک منطقه ۲۲ راهنمایی بگیرید تا بتوانید با بودجه مدنظرتان بهترین انتخاب را در منطقه ۲۲ داشته باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از پروژه‌های پیش‌خرید با پیش‌پرداخت تا ۲ میلیارد نیز دیدن نمایید و از اطلاعات آن استفاده کنید.

امکانات منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ با توجه به آن‌که جزء مناطق مرفه‌نشین به حساب می‌آید از امکانات تفریحی، آموزشی، رفاهی و ورزشی قابل توجهی برخوردار است که هر یک را برای شما جداگانه نام می‌بریم.

امکانات تفریحی

وجود امکانات تفریحی به منطقه و مردمان آن شادی و نشاط می‌بخشد که منطقه ۲۲ هم با توجه به قطب گردشگری که لقب گرفته است از آن بی‌بهره نیست، مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • پارک جنگلی چیتگر
  • پارک جنگلی خرگوش دره
  • پارک جنگلی لتمان
  • بوستان جوانمردان
  • آبشار تهران
  • دریاچه چیتگر
  • باغ ملی گیاه شناسی
  • موزه اتومبیل‌های قدیمی

مراکز خرید منطقه ۲۲

مراکز خرید در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به دسترسی عالی این منطقه، مراکز خرید خیلی خوبی هم در خود جای داده است که عبارتند از:

  • بام لند
  • ایران مال
  • شهر آفتاب
  • مجتمع آفتاب
  • مجتمع طوبی
  • مجتمع تجاری خلیج فارس

مراکز درمانی منطقه ۲۲

هنگام پیش‌خرید در هر منطقه‌ای به این نکته توجه داشته باشید که در نزدیکی شما مراکز درمانی وجود داشته باشد. خوشبختانه شما برای پیش‌خرید منطقه ۲۲ با این مشکل دست و پنجه نرم نمی‌کنید چرا که مراکز درمانی متعددی وجود دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را نام خواهیم برد:

  • درمانگاه اقاقیا
  • درمانگاه المپیک
  • درمانگاه سه باب
  • درمانگاه خاتم الانبیا
  • پلی کلینیک فیاض بخش

دسترسی مناطق ۲۲

منطقه ۲۲ از آن مناطقی محسوب می‌شود که بهترین دسترسی‌ها را دارد و افراد برای رفت و آمد با مشکل مواجه نمی‌شوند. اگر شما از ماشین شخصی استفاده می‌کنید، می‌توانید این مسیرها رو برای رفت و آمد خود مد‌نظر قرار دهید:

  • اتوبان همدانی «ادامه حکیم و علامه جعفری»
  • آزادراه تهران-کرج
  • اتوبان خرازی «ادامه همت»
  • اتوبان آزادگان
  • آزادراه در دست احداث تهران-شمال

اما اگر شما از مترو استفاده می‌کنید بهترین دسترسی‌های مترو عبارت است از:

  • ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی
  • ایستگاه مترو ایران خودرو
  • ایستگاه مترو ورداورد
  • ایستگاه مترو چیتگر

املاک منطقه 22

پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲

پیش‌خرید منطقه ۲۲ این روزها ذهن اکثر سرمایه‌گذاران و پیمان‌کاران را حسابی به خود مشغول کرده است. این منطقه که در غربی‌ترین نقطه تهران واقع شده است، محله‌های بسیاری را در خود جای داده است که در ادامه به صورت مفصل امکانات، دسترسی، مناطق و شرایط پیش فروش منطقه ۲۲ را توضیح خواهیم داد تا بهترین تصمیم را بگیرید.

منطقه ۲۲ تهران کجاست؟

منطقه ۲۲ تهران در شمال غربی تهران واقع شده است که جزو بزرگ‌ترین منطقه‌های تهران به حساب می‌آید که در قسمت پایینی رودخانه کن و وردیج قرار گرفته است. طبق نقشه، منطقه ۲۲ از شمال به ارتفاعات البرز، از سمت شرق با حریم رودخانه کن، از جنوب با آزادراه تهران-کرج و از سمت غرب هم به دشت‌های ورداورد محدود می‌شود. منطقه ۲۲ تهران، بزرگ‌ترین منطقه در دسته‌بندی مناطق ۲۲ گانه تهران می‌باشد که در شمال غربی استان احداث شده است.

قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲

قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲ بسیار وابسته به فاکتورهایی اساسی است و نمی‌توان برایآن یک قیمت واحد درنظر گرفت. فاکتورهایی مانند تعداد اتاق خواب، متراژ ساختمان، نوع مصالح، امکانات و مواردی از این دست و البته موارد خارجی دیگری مانند نرخ تورم در قیمت املاک یا قیمت خانه‌های اطراف نیز در قیمت‌گذاری ین خانه‌ها موثر است. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را اعلام کرد چون ممکن است دائما درحال تغییر باشد. اما در مشاورین املاک اطلس ۲۲ می‌توانید آگهی روز خانه‌ها را باطلاعاات کامل و قیمت آن‌ها با یکدیگر مقایسه کنید.

چرا سرمایه در منطقه ۲۲

در حال حاضر، افراد زیادی حتی با فروش و‌احد های مسکونی خود در دیگر مناطق تهران، در منطقه ۲۲ سرمایه گذاری کرده و اگر شده یک واحد کوچک در این منطقه خریداری  یا پیش خریدمی کنند چراکه به گفته کارشناسان بخش مسکن، منطقه ۲۲، آینده درخشانی را در پیش رو خواهد داشت و نسبت رشد و سودآوری این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران،با توجه به روبه رشد بودن ان از رشد چند برابری برخوردار خواهد شد.

طراحی منحصر به فرد شهرک های دریاچه چیتگر

شهرک مدرن مسکونی تجاری امام رضا ( چیتگر )از اراضی ارتش دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبانهای همت و حکیم واز سمت غرب بلوار پژوهش و از شرق بلوار ایران خودرو در غرب دریاچه مصنوعی چیتگر و جنوب شهربازی هزار و یک شهر  در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است.

پهنه بی شهرک مسکونی چیتگر ( امام رضا ) دارای طراحی و نمای بسیار ویژه به صورت پروانه ای شکل و دارای سی طبقه و منحصر بفرد می باشد.

مراکز تفریحی دریاچه چیتگر

منطقه ۲۲ آخرین امید شهر تهران برای ایجاد الگوی مناسب  و بهینه زندگی شهری است. همچنین بازار بزرگ ایران ( ایرانمال )، رزمال، مجمتع اداری تجاری طوبی، مرکز خرید تهران مال، مرکز خرید مالمون، برج اداری یاس ۳ (کنتراست مال) از مراکز تفریحی تجاری خدماتی منطقه ۲۲ می باشند.

دسترسی بی نظیر منطقه ۲۲

در سطح تهران قابلیت دسترسی بی نظیری دارد  و از جمله دسترسی های مهم منطقه آزاد راه تهران -کرج ، بزرگراه تهران شمال، اتوبان های حکیم، همت، آزادگان، شهید خررازی میباشد.

پیش فروش اقساطی آپارتمان در تهران

بسیاری از افراد قصد دارند با خرید قسطی صاحب‌خانه شوند که بسیار تصمیم هوشمندانه‌ایست. در این صفحه می‌توانید آگهی‌های پیش‌فروش اطلس ۲۲ را مشاهده نمایید که همگی آن‌ها شرایط پیش‌خرید را دارند و شما می‌توانید با پرداخت اقساطی و در مدت چندساله صاحب خانه بشوید. این املاک در جای‌جای منطقه ۲۲ قرار دارند و باب هر سلیقه‌ای برای سرمایه‌کذاری فرصت‌های مختلفی وجود دارد. به‌طور مثال بسیاری از شهروندان از پروژه‌های تحویل ۳ ساله در تهران، به‌دلیل کم‌تر بودن مبلغ قسط آن استقبال می‌کنند.

پیش خرید آپارتمان در تهران

پیش‌خرید خانه در تهران یکی از محبوب‌ترین نوع معالات شهروندان محسوب می‌شود چراکه با پرداخت شرایطی و در مدت‌های معین شده می‌توانند صاحب خانه شوند. بسیاری از افرادی که این نوع معاملات را انتخاب می‌کنند افرادی هستند که قصد صاحب خانه شدن را دارند و صرفا به‌عنوان سرمایه‌گذاری از آن استفاده نمی‌کنند اما این مورد می‌تواند برای سرمایه‌گذاری نیز بسیار مناسب باشد. برای آگاهی از قیمت آپارتمان ۶۰ متری در دریاچه چیتگر با مشاورین املاک اطلس ۲۲ تماس بگیرید.

منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ که آخرین منطقه در نقشه کشی استان تهران به حساب می‌آید، در مرز استان تهران و البرز احداث شده و جالب است بدانید که به ۴ اتوبان اصلی تهران، شامل آزادگان، شهید خرازی (همت)،شهیدهمدانی (حکیم) و اتوبان تهران، کرج می‌باشد، ارتباط داشته و امکان تردد بسیار راحتی محیا شده و ساکنین به راحتی می‌توانند به هر نقطه از تهران بزرگ، چه با وسیله شخصی و چه وسایل نقلیه عمومی نقل مکان کنند.

دسترسی راحت به منطقه ۲۲ و محیط بکر این منطقه، موجب گسترش شهرسازی به سبک نوین در این منطقه شد. منظور از سبک نوین، دسته‌بندی انواع ملک در هر ناحیه و مرتب کردن بافت شهری می‌باشد به این صورت که برج‌سازی در یک سری نواحی، آپارتمان‌سازی با توجه به طبقات معین در ناحیه‌ای دیگر و به‌صورت مجتمع های مسکونی و در نهایت شهرک‌های ویلایی در ناحیه مربوط به خود است.

انجام این عمل، جدای از بحث زیبا سازی شهری، توجه درصد بسیاری از افراد را برای سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز جلب کرد.

با ورود سرمایه‌گذاران و پیشرفت روزافزون منطقه ۲۲، گسترش شهرک‌سازی و ساخت شهرک های جدید مانند شهرک مرواریدشهر ، شهرک شهید خرازی و شهرک چیتگر شد و در هرکدام از شهرک‌های منطقه ۲۲، سیل عظیمی از سرمایه‌گذاری دولتی، شخصی و شرکتی انجام گرفت.

قیمت پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ در غرب تهران بخاطر آب و هوای مطلوب و اماکن تفریحی و فضای سبز خود، مانند، دریاچه چیتگر، بوستان جوانمردان و بازار ایران مال به بزرگترین قطب های سکونت در پایتخت تبدیل شده. افزایش ساخت برج های نوساز و آپارتمان های مسکونی منطقه بیست و دو در سال های اخیر مهر تاییدی بر کلام ماست. همچنین گردآوری فایلینگ املاک منطقه ۲۲ و ارائه آگهی های روز از قیمت پیش خرید ملک و برج و پیش فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ ، می تواند شما را در انتخاب بهترین برج جهت پیش خرید خانه و آپارتمان و سرمایه گذاری در این منطقه یاری کند. هدف اصلی ما پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ است تا خیال شما را در انجام اینگونه معاملات راحت کند.

پیش فروش آپارتمان های منطقه ۲۲

ما در گروه املاک منطقه ۲۲، بعنوان حرفه ای ترین گروه مشاور املاک منطقه ۲۲، بروز ترین آگهی های پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ را همراه با قیمت روز آن ها برای ارائه شما قرار داده ایم. این فایل ها، حاوی عکس مراحل ساخت واحدهای در حال پیش فروش، پلان پروژه، متراژ و امکانات آن می باشد. تنوع آگهی ها بسیار بالا بوده و از محلات و شهرک های جدید و معروف منطقه بیست و دو مانند: شهرک چیتگر، شهرک خرازی، دریاچه چیتگر، پیش خریدهای شهرک مروارید شهر و پیش فروش آپارتمان های نوساز در منطقه ۲۲ می باشد.

شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران

بدلیل تورم، و اختلافی که بین رقم حقوق ها و قیمت تمام شده آپارتمان ها می افتد، نه تنها مردم عادی، که حتی سرمایه گذاران نیز ترجیح می دهند مبلغ پیش فروش آپارتمان در منطقه بیست و دو را بصورت قسطی پرداخت کنند. از همین رو شاهدیم که افراد جهت پیش خرید واحدها، شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران را از ما جویا می شوند. ما نیز بعنوان برترین مشاور املاک در منطقه ۲۲ در گروه املاک منطقه ۲۲ بروزترین اطلاعات خود را، بصورت دقیق در اختیار ایشان قرار می دهیم تا تجربه یک پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ داشته باشید.

پیش فروش خانه در منطقه ۲۲

تعداد زیادی از مقالاتی که ما در سایت گذاشته ایم مربوط به پروژه های در حال ساخت در این منطقه است. و در این صفحه نیز اقدام به نشر فایلینگ بسیاری از آن ها کرده ایم. جهت سرمایه گذاری یا خرید خانه و ملک می توانید قیمت پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ و محلات مختلف آن، مقایسه ای داشته و از جهت قیمت و امکانات مد نظر خود بهترین انتخاب را داشته باشید. شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات در مورد پیش فروش چیتگر از مشاورین املاک lمنطقه ۲۲ بهره‌مند شوید.

پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲

پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ توسط املاک برتر منطقه ۲۲ برای عزیزانی که دنبال یک معامله مطمئن هستند بسیار فرصت مناسبی است. مشاورین مجرب ما کاملا بر این موارد مسلط هستند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. میتوانید با یک تماس ساده با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعاتی را که نیاز دارید را کس کنید. پیش خرید خانه یکی از کارهایی است که باید اعتماد کامل را به کارگزاران داشته باشید تا خدایی نکرده مشکلی در آینده برای سرمایه زندگیتان پیش نیاید.

سوالات متداول

آیا شرایط پیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ قسطی وجود دارد؟

بدلیل تورم، و اختلافی که بین رقم حقوق ها و قیمت تمام شده آپارتمان ها می افتد، نه تنها مردم عادی، که حتی سرمایه گذاران نیز ترجیح می دهند مبلغ پیش فروش آپارتمان در منطقه بیست و دو را بصورت قسطی پرداخت کنند.

آگهی‌های پپیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ را از کجا ببینیم؟

در پلاکینو، این فایل ها، حاوی عکس مراحل ساخت واحدهای در حال پیش فروش، پلان پروژه، متراژ و امکانات آن می باشد. تنوع آگهی ها بسیار بالا بوده و از محلات و شهرک های جدید و معروف منطقه ۲۲ می باشد.

قیمت پپیش فروش مطمئن منطقه ۲۲ در چه حدود است؟

قیمت پیش فروش ملک در منطقه ۲۲ به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که همه آنها در کنار هم میتوانند روی قیمت تاثیر بگذارند. در این صفحه شما میتوانید آگهی های پیش فروش مختلف را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید.


 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن-پیام امروز

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *