سوله آکام فلز

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست

ایسنا/گیلان فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا با تاکید بر اینکه گسترش امنیت پایدار اولویت یک کشور است، گفت: این امنیت و اقتدار و سرافرازی مرهون خون شهدا است.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی در ویژه برنامه یادواره شهدای والامقام عملیات بیت المقدس شهرستان  بندرانزلی که در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اظهار کرد: بیش از ۱۴۰۰ سال پیش امام حسین(ع) و یارانش شهید شدند و دشمنان بر جسم و جانشان تاختند تا به خیال خود اثری از آنها باقی نماند ولی غافل از اینکه جسمی که در راه خدا شهید شود تا ابد ماندگار و نامش بر زبان ها جاری است.

وی با بیان اینکه عظمت شهدا در هر مجلس نشانگر عزت و سرافرازی ایران اسلامی است، افزود: امروز با هدایت فرمانده کل قوا؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت و همدلی اساسی ترین و مهمترین نیاز جامعه که امنیت و اقتدار است را به ارمغان آوردند.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه گسترش امنیت پایدار اولویت یک کشور است، گفت: این امنیت و اقتدار و سرافرازی مرهون خون شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و ۴۱۸ شهید بندرانزلی همچنین شهدای عملیات بیت المقدس، تاکید کرد: در زمان جنگ رزمندگان گیلانی فرسنگ ها با مرز عملیات فاصله داشتند ولی از شهرها و روستاهای خود با هدف حفظ اسلام و قرآن و انقلاب وارد میدان شدند و سینه ها را آماج گلوله های دشمن قرار دادند تا من و شما امروز اینجا باشیم به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ببالیم.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا، افزود: با وجود همه دسیسه های دشمنان امنیت پایدار و اقتدار در کشور پهناور ایران اسلامی حاکم است و این امر مرهون جانبازی سربازانی از جنس مردم است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا چنین نیروهای مسلحی که از حیث ایجاد امنیت پایدار و خدمت اجتماعی در صف اول باشند نمی بینیم و این حاصل نگاه مدبرانه و هدایتگرانه فرمانده کل قواست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: وحدت در همه امور می تواند کارآمد باشد و شهید صیاد شیرازی در عملیات بیت المقدس وحدت و همدلی بین سپاه و ارتش را ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم سرود «سلام فرمانده» توسط دختران و پسران دهه نودی‌ شهرستان بندرانزلی اجرا شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان-پیام امروز

علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود گفت: این نشست با موضوع بررسی افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *