سوله آکام فلز

امیری: هر بازیکن که میدان برود از نام و جایگاه ایران دفاع می‌کند

هافبک تیم ملی ایران می‌گوید ایران به مانند بازی رفت با کره جنوبی با قدرت ظاهر می‌شود.

به گزارش ایسنا، وحید امیری در ابتدی نشست خبری پیش از مسابقه ایران و کره  گفت: به نظرم بازی با کره مسابقه سخت اما جذابی برای هر دو تیم خواهد بود. با وجود این که چند بازیکن تاثیرگذار را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما هر بازیکنی که پیراهن تیم ملی را بر تن کند همه تلاشش را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌گیرد. 

او افزود: این قول را می‌دهم‌ که هر بازیکن که میدان برود همه تلاشش‌ را انجام خواهد داد تا از نام و جایگاه ایران دفاع کند.

امیری در پاسخ به این سوال که چه خصوصیت بارزی ‌از تیم کره جنوبی را بیش‌تر در ذهن دارید؟ تصریح کرد: بازی‌های ایران با کره همیشه جذاب بوده است و این تیم بازیکنان شاغل در اروپا و با کیفیتی دارد شامل یکسری از بازیکنان که در سطح اول اروپا مشغول بازی هستند. اما ایران تیمی است که از نظر قدرتی مانند بازی دور رفت که بازی خوبی مقابل کره داشتیم، قدرتمند ظاهر می‌شود. ما هم بازیکنان شاخص و با کیفیتی در اختیار داریم و به امید خدا در بازی فردا هم عملکرد خوبی خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا(پنج‌شنبه) در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲۲ قطر از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سئول میهمان تیم ملی کره‌جنوبی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

جدیدترین رنکینگ باشگاه‌های اروپا اعلام شد/ سیتیزن‌ها همچنان صدرنشین-پیام امروز

۰۶:۴۵ – ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۵ – ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ یوفا جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *