انتخاب برترین های ورزش قم، موجب افزایش انگیزه ها خواهد شد

ایسنا/قم رئیس هیئت اسکیت قم در رابطه با چگونگی فرایند انتخاب بهترین ورزشکاران استان گفت: با توجه به اینکه رشته‌های مختلف ورزشی در این رویداد حضور دارند، با توجه به تیمی و انفرادی بودن رشته‌ها و… می توان نسبت به انتخاب برترین ها درجه بندی خاصی انجام داد.

حمیدرضا جلیلی، رئیس هیئت اسکیت استان قم، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری جشنواره انتخاب برترین‌های ورزشی استان قم عنوان کرد: مطمنا برگزاری این نوع مراسم ها باعث ایجاد انگیزه و افزایش روحیه ورزشکاران و حتی مربیان خواهد شد.

وی در رابطه با چگونگی فرایند انتخاب بهترین ورزشکاران استان قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته‌های مختلف ورزشی در این رویداد حضور دارند، با توجه به تیمی و انفرادی بودن رشته‌ها و… می توان نسبت به انتخاب برترین ها درجه بندی خاصی انجام داد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم در خصوص نقش حمایتی ارگان‌های مختلف در این زمینه بیان کرد: مطمنا حمایت های مادی و معنوی نقش بسزایی در هرچه بیشتر برگزار شدن این نوع مراسم ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مولفه در خصوص استمرار و پر رونق شدن این مراسم‌ها، حمایت های مادی و معنوی دستگاه‌ها مربوطه و تزریق بودجه لازم است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

از قطعی شدن حضور پسر اسطوره یوونتوس در این تیم تا بی‌نظمی در اردوی تیم ملی انگلیس-پیام امروز

روزنامه گاتزتا دلواسپرت ایتالیا با انتقاد از عملکرد تیم ملی این کشور در مسابقات یورو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *