سوله آکام فلز

انتخاب مسجد جامع خرمشهر موزه به عنوان یکی از شعب اخذ رای در تهران

به گزارش خبرگزاری پیام امروز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه ضمن تبریک به مناسبت زادروز ولادت منجی عالم امکان حضرت مهدی (عج) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: باتوجه به فرارسیدن ایام انتخابات و سهولت مردم عزیز تهرانی در مشارکت حداکثری موزه به عنوان شعبه اخذ رای انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اینکه مساجد به‌عنوان پایگاه های اصلی فعالیت های دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی همواره مورد توجه بوده است اظهار داشت: مساجد و حسینیه ها از مکان های مذهبی مقدس در فرهنگ دینی ماست و از سوی دیگر حضور در انتخابات امری مقدس است، بر همین اساس، مسجد جامع خرمشهر با توجه به امکانات دسترسی و جذابیت های گردشگری، بهترین مکان برای حضور پرشور و حداکثری مردم شریف تهران در انتخابات است.

وی افزود: در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، بازدید از مجموعه موزه در روز جمعه ۱۱ اسفندماه رایگان خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند ضمن بازدید از این مجموعه ملی در پایان بازدید با حضور در مسجد جامع خرمشهر موزه نمایندگان منتخب خود را انتخاب کنند.

عسگری در پایان گفت: حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه پیدا کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که برآیند افکار عمومی جامعه است.

لازم به ذکر است هموطنان عزیز می توانند برای حضور در پای صندوق های رای به مسجد جامع خرمشهر موزه به نشانی: میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – انتهای خیابان سرو – روبروی پارک طالقانی – موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اثر جدید حسن روح‌الامین برای سروده رهبر انقلاب-پیام امروز

۱۳:۰۰ – ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰ – ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ پوستر ویژه‌ای به هنرمندی حسن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *