انتقاد عضو شورای شهر از قیمت بیشتر و کیفیت کمتر در برخی غرفه های میوه و تره بار

مهدی عباسی در واکنش به گزارش مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اقدامات سازمان گفت: در محله نفرآباد قیمت‌های غرفه ۲۰ تا ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر و کیفیت آن نیز پایین‌تر بود.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارایه گزارش مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران طی پرسشی از آقای فصاحت خواستار شد که با توجه به دسته بندی فعالیت میادین و بازارها و غرفه‌ها، بگویند که چه تعداد بازار یا غرفه در این دوره راه اندازی شده و از کدام دسته بوده است و الان در چه وضعیتی هستند؟

وی ادامه داد:  برای نمونه غرفه‌ای در محله نفرآباد تاسیس شده بود یا در برخی ایستگاه های مترو… که بیشتر به غرفه می‌ماند تا میدان بازار.

عباسی تاکید کرد: موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم بحث قیمت گذاری در بازارهای تحت نظارت شهرداری است چرا که در همان محله نفرآباد قیمت های غرفه ۲۰ الی ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر و کیفیت آن نیز پایین تر بود.

در بخش دیگری از این جلسه جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به هزینه گزاف جابجایی ضایعات میوه و تره بار گفت: سازمان میادین چه برنامه ای برای جابجایی ضایعات میوه و تره بار از زمین تا میادین و از منزل مردم تا محل دفن زباله دارد؟

وی با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار فضاهایی هستند که مردم از گرانی به آن پناه می‌آوردند، گفت: ما ضایعات را از زمین تا میادین و از خانه‌های مردم تا محل دفن زباله، با هزینه گزاف جابه‌جا می کنیم و درخواست من این است که مدیرعامل سازمان توضیحاتی ارائه دهد که چه برنامه‌ای برای مدیریت این موضوع دارد. ایستگاه‌های مترو شاید محل مناسبی برای عرضه محصولات نباشند. البته با این وجود عرضه محصولات در این ایستگاه‌ها مطرح، اما عملیاتی نشد و تقاضا داریم در این زمینه توضیح داده شود.

تشکری هاشمی ادامه داد: اگر بتوانیم فروشگاه‌های برخط را راه‌اندازی کنیم می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و مشاغل جدید ایجاد کنیم. در عین حال می‌توانیم سرمایه‌های شهر را به سمت بهره وری بالاتر هدایت کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner