انتقاد قهرمان پاراآسیایی از بی‌توجهی فدراسیون دوچرخه سواری

دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که در پارادوچرخه سواری کسب کرده‌ام، تنها از طرف کمیته ملی پارالمپیک تحت حمایت هستم.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که با توجه به کسب دو مدال طلا در قهرمانی آسیا تاجیکستان و هندوستان در رشته های جاده و پیست، چقدر از سوی مسئولین تحت حمایت هستید، اظهار کرد: به جز کمیته ملی پارالمپیک از هیچ جا دیگری حمایت نمی‌شوم، حتی با وجود این که دو مدال طلا در قهرمانی آسیا تاجیکستان و هندوستان کسب کردم دریغ از پاداش حتی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری.

وی گفت: قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای خرید یکسری تجهیزات و مکمل از جیب خود هزینه کردم که در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هیچ حمایتی از من نداشت، البته هیچ وقت از سوی مسئولین استان زنجان تحت حمایت نبودم و تنها افتخارات من را همواره به یدک می‌کشند.

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی همچنین پیرامون این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهید کرد یا خیر؟ تصریح کرد: این مسابقات چون تحت نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، رنکینگ دارد و از امتیاز بالایی برخوردار است، البته حضور من در این مسابقات بیشتر برای ارزیابی و محک رکوردم در جاده و پیست است تا خود را برای رویدادهای آینده آماده کنم.

محمدی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان مشکل تجهیزات دارید یا خیر؟ گفت: زمانی که فدراسیون دوچرخه سواری حمایت لازم را از ما ندارد چه انتظاری داریم که تجهیزات در اختیار ما قرار دهند، چاره‌ای نداریم که با تجهیزات فعلی که قدیمی هستند تمرینات خود را در استان زنجان در رشته جاده پیگیری کنم تا از نظر آمادگی بدنی دچار افت نشوم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner