انتقال مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار مسافری مشهد-یزد

وزیر کشور با بیان اینکه دستگاه های امدادی به موقع در محل حادثه قطار مسافری مشهد-یزد حضور یافته اند، گفت: در حال حاضر تمام مسافران و مصدومان، از محل حادثه انتقال یافته اند.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد وحیدی که به منظور رسیدگی فوری به حادثه دیدگان  این قطار، در محل حادثه حضور یافته است؛ بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگوی تلویزیونی به تشریح روند رسیدگی به مصدومان حادثه پرداخت و افزود: به مردم عزیز ایران و استان یزد و خانواده های جان باختگان این حادثه تلخ تسلیت  عرض می کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه به همراه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن، رئیس سازمان بحران، استانداران یزد و خراسان جنوبی و رئیس جمعیت هلال احمر و عوامل نظامی و انتظامی در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: ازهمان ابتدای وقوع حادثه، دستگاه های مربوطه در محل حادثه حاضر شدند و امداد رسانی ها با امکانات لازم همچون خودروهای امدادی و بالگردها شروع شده است.

وی تعداد جان باختگان این حادثه را تاکنون ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: آمار قطعی بعد از گزارش رسمی پزشکی قانونی ارائه می شود.

وی اظهار کرد: بررسی‌های پزشکی قانونی برای اعلام تعداد دقیق فوتی‌های حادثه خروج قطار از ریل در طبس ادامه دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه آمار کل مسافران قطار مشهد به یزد ۳۸۲ نفر گزارش شده است، گفت: اعضای کمیسیون سوانح در محل حادثه حضور دارند و با حضور وزیر راه و شهرسازی، بررسی‌های لازم انجام و نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

دکتر وحیدی با اشاره به انتقال همه مصدومان به شهرستان طبس افزود: اکثر مصدومان در بیمارستان طبس تحت درمان هستند و دیگر مسافران هم از طبس با اتوبوس به مقصد یزد منتقل شدند؛ ضمن اینکه نیروی انتظامی هم برای تامین امنیت از ابتدا حضور فعالی داشته است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی‌های دقیق‌تر مقصران یا متخلفان احتمالی این حادثه توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner