سوله آکام فلز

انجام تست دوپینگ از کلیه ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان

رییس کمیته پزشکی فدراسیون ناشنوایان گفت: برای این که بتوانیم کاروان پاکی را عازم المپیک کنیم، از تمام ورزشکاران اعزامی تست دوپینگ به عمل آوردیم که تا آخر هفته نتیجه آن مشخص خواهد شد.

مهیار مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این که بتوانیم کاروان پاکی راهی برزیل کنیم، سعی کردیم از تمام ورزشکاران اعزامی تست دوپینگ بگیریم که این تست‌ها برای ارزیابی به آزمایشگاه قطر ارسال شده که نتیجه آن تا آخر هفته در اختیار نادو ایران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که از نظر کرونا چقدر ورزشکاران تحت کنترل قرار دارند، افزود: از نظر کرونا نیز ورزشکاران مرتب در حال پایش و گرفتن تست PCR از آنها هستیم تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند، البته ۲۴ ساعت قبل از اعزام به برزیل این تست دوباره از کلیه نفرات گرفته خواهد شد تا مشکلی برای حضور آنها در مسابقات وجود نداشته باشد.

مرتضوی از رییس و دبیر فدراسیون پزشکی به خاطر حمایت خوبی که برای تامین داروها و مکمل‌های ورزشکاران ناشنوا اعزامی به المپیک برزیل داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

وی تعداد کادر پزشکی اعزامی به المپیک ناشنوایان را ۳ نفر عنوان کرد و گفت: هر چند تعداد پزشکان اعزامی به المپیک برزیل بسیار محدود است اما تلاش خواهیم کرد با همین تعداد محدود نیز بهترین خدمات را در برزیل به ورزشکاران ناشنوا ارایه دهیم تا همان طور که کاروان پاکی را عازم برزیل می‌کنیم، بعد از پایان مسابقات نیز دغدغه‌ای برای بازگشت کاروان به کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند-پیام امروز

 سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *