انسداد محور هراز بر اثر سیل/ تلاش راهداران برای پاکسازی و ریزش برداری

ایسنا/مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از سیل بردگی و ریزش کوه با حجم بسیار بالایی از سنگ ریزه در محور هراز حد فاصل بایجان تا وانا (مسیر رفت و برگشت) خبر داد و افزود: راهداران این استان با بکارگیری تمام توان خود در حال بازگشایی و پاکسازی محور هستند.

حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر افزود: در پی وقوع سیل و بارش اخیر محور هراز دچار تخریب راه و ابنیه فنی شد که بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ های راهداری با بکارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند. 

وی ادامه داد: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران خاطرنشان کرد: جاده هراز مهمترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که بازگشایی آن ضروری است و متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان در طول سال حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی رخ می دهد.

جهانیان در پایان خطاب به مردم و مسافران توصیه کرد: مسافرین و رانندگان میتوانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مراسم تشییع سردار دکتر رضا سراج پیشکسوت دفاع مقدس

 آئین تشییع پیکر «رضا سراج» معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صبح امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner