انگیزه مضاعف لهستانی‌ها برای لیگ ملت‌ها/ فورنال: برای قهرمانی به لیگ ملت‌ها می‌رویم

با توجه به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی والیبال لهستان و تغییر سرمربی این تیم، بازیکنان انگیزه مضاعفی گرفته تا خود را به سرمربی جدید ثابت کنند.

به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۸ خرداد آغاز می‌شود و دوم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. در گروه مردان ۱۶ تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این رقابت‌ها حضور دارند.

توماس فورنال ملی پوش تیم‌ملی والیبال لهستان در خصوص رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: باید بگویم که وقت طلاست و تیم ملی والیبال لهستان برای قهرمانی در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: قطعا هیچ بازیکنی نمی خواهد ببازد و ما نیز تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا در لیگ ملت ها انجام خواهیم داد.

بازیکن جوان تیم ملی والیبال لهستان که با غیبت ستاره‌های بزرگ والیبال لهستان در این رقابت‌ها فرصت بازی را پیدا خواهد کرد، ادامه داد: باید بگویم که تیم سخت تمرین می کند. مطمئناً با توجه به اینکه سرمربی جدید برای تیم ملی والیبال لهستان انتخاب شده است همه بازیکنان می‌خواهند بهترین خود بوده تا نگاه اول مربی تا حد امکان مثبت باشد. همه سخت کار می کنند و در تمرینات نهایت تلاش خود را می کنند.

فورنال در خصوص تمرین تیم ملی والیبال لهستان گفت: مربی در تمرینات به حرکات فردی توجه زیادی دارد. مربی از ما انتظار دارد که در تمرین، عالی باشیم.

ملی پوش لهستان ادامه داد: ما همه چیز را برای رقابت‌های پیش رو انجام خواهیم داد. قطعا هر ورزشکاری برای بردن به مسابقات لیگ ملت‌ها می‌رود. هیچ‌کس نمی خواهد ببازد و ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا مدال طلای لیگ ملت ها را کسب کنیم. تیم های قدرتمند زیادی در جهان وجود دارند که می خواهند این مدال طلا را کسب کنند اما ما تلاش خود را خواهیم کرد چرا که تیم بسیار قدرتمندی داریم. رقابت بزرگ در هر موقعیتی وجود دارد، بنابراین ما برای کسب بالاترین جایزه ها می‌جنگیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner