سوله آکام فلز

اوسمار به علت عقد قرارداد با تیم تایلندی به ایران برنمی‌گردد-پیام امروز


علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال پس از تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار کرد: خدا را شکر به عنوان صدرنشین صعود کردیم، ممنون از هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند. بازی خیلی خوبی انجام دادیم، بانظم بودیم. نیمه اول چند موقعیت به ازبک‌ها دادیم آن هم به خاطر اینکه چمن را آب نداده بودند. این بازی خیلی مهم بود و تبریک می‌گویم که به عنوان تیم اول برای قرعه کشی رفتیم. ازبکستان تیم خوبی دارد. پایه‌های خوبی دارد. جام ملت‌ها مقابل قطر در پنالتی‌ها باختند، بازیکنان باکیفیتی نیز دارند که ۲ بازیکن در لیگ برتر ما هستند و دیدید چقدر کیفیت لیگ ما را بالا بردند.  

او درباره  ناهماهنگی نیمه دوم با خلیل زاده گفت: دوست نداشتم توپی که شجاع با سر به عقب فرستاد به کرنر برود. خداراشکر به خیر گذشت.

بیرانوند درباره حواشی انتهای بازی و شعار برخی هواداران گفت: من که چیزی نشنیدم. من انتهای بازی دیدم تمام بازیکنان دارند از مردم عزیز تشکر می‌کنند. به نظرم شاید به خاطر کیفیت بالای تیم باشد که توقع‌ها بالا رفته است. ما در بازی با هنگ‌کنگ خیلی اذیت شدیم. رفت و برگشت نزدیک به ۴۰ ساعت طول کشید. برنامه‌ریزها خوب نبود و بازیکنان خسته بودند.

او ادامه داد: ۴-۵ دقیقه آخر شاید کمی هواداران عصبی شدند. ما تیم سرتر بودیم. توپ ما به تیر خورد. وقتی به لحظات پایانی رسیدیم. فهمیدیم که ازبکستان میل به ضدحملات دارد و به خاطر همین عقب نشستیم. اکنون به عنوان تیم اول  صعود کردیم و قرعه متفاوتی به ما می‌خورد و شاید به خاطر این که برخی هواداران این موضوع را نمی‌دانستند، شاکی شدند.

بیرانوند در پاسخ به اینکه یک رسانه مدعی شده بود که اگر او طلبش را از پرسپولیس تا آخر خرداد نگیرد، فسخ می‌کند، گفت: من بندی در قراردادم ندارم. من مثل تمام بازیکنان هستم. هیچ فشاری هم به باشگاه نیاوردم. تماسی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم و خداراشکر تیم قهرمان شد. قرارداد هم دارم و می‌مانم. هیچ فشاری به باشگاه نمی‌آورم. می‌دانم باشگاه پرسپولیس شرایط سختی دارد برای انتخاب سرمربی۱۰ بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند و چون می‌دانم کار سختی دارند، من نمی‌آیم و کار را سخت‌تر کنم.

بیرانوند اظهار کرد: من به اوسمار پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی و به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده است و اوسمار با تیم تایلندی قرارداد بسته است.  

او افزود:  مربی خارجی یا ایرانی؟ من بازیکن حرفه‌ای هستم. الان باشگاه باید تصمیم بگیرد. تیم قهرمان شده و هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد. گل‌محمدی تاج سر پرسپولیسی‌هاست و مطمئن باشیم این تیم قهرمان شد او نیز سهم بزرگی در آن دارد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شیائومی رسما عرضه گوشی ارزشمند Xiaomi 14 Civi را شروع کرد-پیام امروز

فروش گوشی شیائومی ۱۴ سیوی در هند آغاز شد. شیائومی ۱۴ سیوی اولین محصول بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *