سوله آکام فلز

اوسمار نباید برای پرسپولیس ناز کند-پیام امروز


جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره نامه پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش مبنی بر اینکه جلوی جام‌های ساختگی را بگیرید، اظهار کرد: دیگر بازی‌ها تمام شده و پرسپولیس قهرمان شده است. پرسپولیس شخصیت و لیاقت قهرمانی داشته است. تا زمانی که VAR نیاید مشکلات داوری هست و اکثر کارشناسان که نظر دادند مشخص شد که تیم استقلال از لحاظ داوری نسبت به پرسپولیس بیشتر سود کرده است.

او افزود: هجمه و حرف و حدیث‌ها همیشه بوده و هست و توجه به این حرف‌ها نمی‌کنیم. ما قهرمان شدیم و هواداران ما دارند لذت می‌برند و ان شا الله سال بعد VAR می‌آید و این حرف‌ها تمام می‌شود. تا هر وقت دوست دارند استقلالی‌ها  حرف‌های خود را ادامه بدهند مهم این است که ما قهرمان شدیم.

منافی درباره اینکه اوسمار وضعیتش مشخص نیست و خواستار این شده تا فرصت بیشتر‌ی به او بدهند، گفت: من فکر می‌کنم این فرصت را اوسمار به هیچ عنوان از دست نخواهد داد، چون مربی بوده که تا حالا در تیم‌هایی که بوده قهرمانی نیاورده است. او در پرسپولیس قهرمان شده است. به نظرم  او می‌تواند کیفیتش را در جام باشگاه‌های آسیا برای آینده کاری اش نشان بدهد. شاید او دارد یک مقدار ناز می‌کند تا قیمتش را بالا ببرد، اما به نظرم این بهترین فرصت برای اوسمار هست که دوباره سرمربی پرسپولیس و بزرگ‌ترین و بهترین تیم ایران شود. تیمی که در آسیا روی آن حساب باز می‌کنند و واقعا پرسپولیس تیم بزرگی هست. به نظرم اوسمار نباید برای پرسپولیس ناز کند، چون این تیم خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان برای فصل بعد در چه خطوطی نیاز به تقویت دارند، گفت: بستگی به کادر فنی دارد. ما در خطوط فوروارد، هافبک دفاعی و وینگر بازیکن می‌خواهیم. بازیکنانی که مورد تایید سرمربی هستند باید جذب شوند و همه هم می‌دانند در چه پستی بازیکن می‌خواهیم و از همین الان باید به دنبال بازیکن باکیفیت برای پرسپولیس باشند.

خبرنگار: مریم طایفه 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آشنایی با ورزشگاه‌های میزبان یورو ۲۰۲۴ + عکس-پیام امروز

هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتبال اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۴ با برگزاری دیدار افتتاحیه بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *