اولین اعتراض به انتخاب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای مجمع انتخاباتی

مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در نامه‌ای به رییس کمیته ملی المپیک نسبت به انتخاب نماینده باشگاه‌های حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه روز گذشته خود، باشگاه‌های آرارات و نساجی را به عنوان نماینده باشگاه‌های حاضر در مجمع انتخاباتی ششم شهریور انتخاب کرد.

منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در نامه ای به رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، اعتراض خود را نسبت این انتخاب اعلام کرد.

قنبرزاده در نامه خود عنوان کرد: طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، نماینده باشگاه ها باید از بین باشگاه های ورزشی فعال در رشته های المپیکی انتخاب شوند که انتخاب هیات اجرایی مغایر با این بند از اساسنامه است. باشگاه های انتخاب شده در چند سال اخیر در هیچ یک از لیگ های برتر کشوری در رشته های المپیکی فعالیت نداشته اند.

وزارت نفت با تحت پوشش داشتن ۱۵۸ تیم ورزشی در لیگ های مختلف کشوری، بزرگ‌ترین و فعال‌ترین باشگاه های کشور را تحت مدیریت دارد و درخواست می شود جهت رعایت اساسنامه و عدالت در تخصیص نماینده باشگاه ها جهت حضور در مجمع انتخاباتی، انتخاب باشگاه‌ها مورد بررسی و تجدید نظر قرار بگیرد.

اولین اعتراض به انتخاب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای مجمع انتخاباتی

 انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner