سوله آکام فلز
طارمی: صعودمان به جام جهانی قطعی نیست/ متاسفانه فوتبال باشگاهی‌مان رو به پسرفت است

طارمی: صعودمان به جام جهانی قطعی نیست-متاسفانه فوتبال باشگاهی‌مان رو به پسرفت است

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال درباره برد برابر تیم ملی  ترکمنستان اظهار کرد:  بازی خیلی خوبی بود. همانطور که دیدید موقعیت‌های زیادی را در ۲ نیمه ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تمام توانمان را گذاشتیم تا دل مردم را شاد کنیم. از همه هواداران که به استادیوم تشریف آوردند  تشکر می‌کنم. آنها به ما انگیزه دادند تا بهتر بازی کنیم. خودمان هم انتظار این میزان حمایت را نداشتیم.

او درباره انتظارات از تیم ملی برای صعود از دور نخست جام جهانی، گفت: اینکه صعودمان قطعی باشد چنین چیزی نیست. مخصوصا اینکه شرایطی فراهم شده که بازیکنان زیادی عوض شده‌اند و همین موضوع کار را خیلی سخت‌تر می‌کند. بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم قطعا صعود کرده‌ایم. سعی ما این است که بهترین عملکرد را برای جام جهانی داشته باشیم. البته پله به پله جلو می‌رویم و فعلا به بازی بعدمان فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی افزود: گروهی هستیم که همه با هم آمدیم. به هر حال به عنوان بزرگتر تیم اگر بازیکنان قبولمان کنند تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و همه همدل و متحد کنار هم باشیم تا با ارائه بهترین عملکرد دل مردم را شاد کنیم.

طارمی درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی گفت: جوانان خوبی داریم البته ناهماهنگی‌هایی در تمرینات بود که طبیعی است. در کل از نظر فردی بازیکنان خوبی دعوت شده‌اند و مربیان خیلی آنالیز کردند و با شناخت کامل که این بازیکنان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اقدام به دعوت آنها کردند.

او درباره ناراحتی مردم پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: راجع به گذشته زیاد فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم به سمت جلو بروم. دیگر نمی‌توان گذشته را کاری کرد. فقط به فکر بازی بعد هستم و دوست ندارم راجع به بازی‌های جام ملت‌ها صحبت کنم.

طارمی درباره حضور ۲۵ هزار تماشاگر در این بازی خاطرنشان کرد: از همه هواداران که در این هوای سرد آمدند تشکر می‌کنم. سرمایه ما هواداران هستند و انرژی آنها باعث شد بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به اینکه صعود از گروه مقدماتی ساده نیست، گفت: امروز دیدید که کره مساوی کرد. همچنین  تیم‌هایی که در جام ملت‌ها بودند چقدر پیشرفت داشته‌اند و چقدر بازی‌ها سخت شده است. نتایجی رقم خورد که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد. فوتبال مقابل تیم‌هایی که فکر می‌کنیم کوچکتر هستند ساده نیست ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره حمایت مسئولان از تیم ملی و افزایش امکانات برای فوتبال ایران، گفت: ما امکانات لازم برای قهرمانی را هیچ وقت نداشته‌ایم و همین موضوع باعث شده  انتظارات کمتر باشد. نمی‌شود همیشه با غیرت و جنگندگی نتیجه بگیریم. شاید ۲ یا ۳ بازی جواب بدهد، اما همیشه جواب نمی‌دهد و یک جایی کم می‌آوریم. شرایطی باید رقم بخورد که فوتبال ایران رو به پیشرفت باشد. با همه احترام به همه تیم‌های لیگ باید بگویم فوتبال ما رو به پسرفت است و باید یک فکر اساسی کرد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!-پیام امروز

استارتاپ فضایی «Exodus Propulsion Technologies» ادعا می‌کند به یک پیشرفت دست یافته و به طور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *