سوله آکام فلز

ایام‌ الله خردادماه جایگاه والایی در سپهر سیاسی اجتماعی ایران اسلامی دارد

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: ایام‌الله خردادماه جایگاه بسیار والایی در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور دارد و هر ایرانی مؤمن، آزاده و باشرافتی از یادآوری آن احساس غرور می‌کند.

علیرضا فاتحی‌نژاد امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان قرچک بیان کرد: ایام‌الله خرداد ، از جمله سالروز فتح خرمشهر ، قیام پانزده خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایام مهمی برای کشور است.

وی ادامه داد: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان‌ برکف رقم‌زده شد تا نقطه عطف افتخارآفرینی در پیروزی‌های دفاع مقدس باشد و فتح‎الفتوحی لقب بگیرد که به فرموده امام راحل، آزادی الهی بود.

این مقام مسئول بیان کرد: اهمیت گرامیداشت سوم خرداد ماه کمتر از دهه مبارکه فجر نیست، لذا باید با همان شور و اشتیاق برنامه‌ریزی صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در خصوص تبیین و بازخوانی شخصیت امام راحل نیز وظیفه بزرگی برعهده داریم ؛ یقیناً ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در حقیقت حرکتی مهم و موثر در راستای احیاء دین اسلام و آموزه‌های دینی بود ، بنابراین تجلیل از حضرت امام تجلیل از شخص نیست ، بلکه تجلیل از مرجعیت و رهبری است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: مردم دشت ورامین در پانزدهم خرداد سال ۴۲ برای تحقق آرمان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، از جان خود گذشتند و اوج ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

فرماندار قرچک اظهار کرد: تبیین شخصیت امام راحل، شهدای گرانقدر و قیام پانزده خرداد در کنار روشن‌گری علما، مبلغان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران باید در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری فاخر و جذاب همچون نماهنگ سلام فرمانده به ظهور و بروز برسد.

فاتحی نژاد یادآور شد: کمیته‌های مسئول این مناسبت‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی، بخشداری، دهیاری‌ها، شهرداری و سایر نهادها پای کار باشند و نهایت تلاش خود را بکارگیرند تا ایام پرشوری رقم بزنند، این ایام فرصت خوبی است در راستای تحقق جهاد تبیین گام برداشته شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *