سوله آکام فلز

ایجاد پارک فناوری سلامت زاهدان

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از بررسی درخواست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای تاسیس پارک فناوری سلامت زاهدان در نشست کمیته فنی پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا منظم در خصوص اهداف و برنامه‌های کمیته فنی پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت گفت: این کمیته تخصصی در تصمیم‌گیری‌، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و در واقع تمامی امور مرتبط با مدیریت پارک‌ها مشارکت می‌کند.

وی افزود: این کمیته بازوی مشورتی به مدیریت توسعه فناوری است در مواقعی که نیاز به ارزیابی باشد که پارکی تاسیس یا مجوزش لغو شود. همینطور برنامه‌های حمایتی برای شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت در زمینه تجاری‌سازی، بازارسازی و غیره در این کمیته مطرح می‌شود و بعد از تصویب به اجرا گذاشته می‌شود.

دکتر منظم گفت: تاکنون درخواست پارک فناوری سلامت زاهدان با حضور رئیس دانشگاه زاهدان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و نتیجه آن در نشست آتی کمیته فنی پارک‌ها اعلام خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در حال حاضر اعضای این کمیته تخصصی متشکل از دکتر محمدرضا منظم رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، دکتر شقایق حق‌جوی جوانمرد رئیس هماهنگی توسعه و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت، اکبر قنبرپور رئیس پارک فناوری سلامت پردیس، مهندس محمدرضا کمپانی مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان، دکتر بیگلر عضو شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه، مهندس آزادبخت رئیس تجهیزات پزشکی و فناوری‌های دارویی وزارت صمت و دکتر سلمانی مدیرعامل صندوق تجهیزات پزشکی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان-پیام امروز

اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *