تازه ها
سوله آکام فلز

در بازی با آلومینیوم دقت کافی نداشتیم-پیام امروز


جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، ما در نیمه اول می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی متاسفانه دقت کافی را نداشتیم.

 وی افزود: با شروع نیمه دوم وزش باد شدید در ورزشگاه کار را سخت کرد و دقایقی از بازی به ضرر ما شد. بابت این برد از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، چون خیلی زحمت کشیدند.

همه سوت‌های داور بازی امروز را دیدند، لطفا دیگر کسی از داور دفاع نکند. من بازی را می‌بینم و می‌دانم یک داور چگونه سوت می‌زند. او در عرض دو دقیقه به من و چند بازیکن تیمم کارت زرد نشان داد تا خودِ من هم محروم شوم، البته می‌دانم چرا برای بازی بعدی محروم شدم!

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم برخی مواقع به خاطر فشار‌هایی که حس می‌کند قهرمانی را از دست می‌دهد گفت: هیچ فشاری وجود ندارد. بازیکن حرفه‌ای فوتبال هر روز باید خوب باشد. اگر یک بازیکن نتواند خودش را تحت فشار بگذارد دچار مشکل می‌شود. شما کدام بازیکن را در رئال و منچستر می‌شناسید که خوب تمرین نمی‌کند؟ داوری هفته قبل و امروز را دیدید. سال گذشته در استقلال نبودم و دربی را می‌دیدم که دو داور آن پرسپولیسی بودند. درباره سال گذشته صحبت می‌کنم.

وی افزود: تیم‌ها در ایران با چند امتیاز اختلاف قهرمان می‌شوند؟ ۱۰ امتیاز یا ۱۵ امتیاز؟ اختلاف گل‌ها چند گل است؟ کدام تیم با اختلاف ۴، ۵ گل می‌برد؟ من از دل فوتبال هستم و فوتبال برای من و امثال من است ولی ظاهراً یکسری چیز‌ها برای ما نیست.گفتم تیمی سه میلیون دلار هزینه کرده است و می‌بینید چه بازیکنانی گرفته شده و چه قیمت‌هایی دارند. دَم‌شان گرم و واقعا به آن مدیریت تبریک و خسته نباشید باید گفت. ضرر کردیم ولی تا اینجای کار آمده‌ایم. آرش رضاوند با پای مصدوم بازی کرد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم-پیام امروز

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره جدایی خمز سرمربی اسپانیایی از این تیم تبریزی اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *