سوله آکام فلز

بازدید رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات ‌اسلامی از سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور، عصر چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور با حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بخش‌های مختلف از جمله بخش ناشران بین المللی بازدید و از نزدیک با ناشران گفتگو کرد.

وی ضمن حضور در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از منشورات متنوع مرکز ساماندهی ترجمه و نشر دیدن کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تورق آثار برجسته این مرکز، درباره چاپ برخی از کتب نکاتی را عنوان کرد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور درباره روند ترجمه و چاپ آثار در کارگروه نهضت ترجمه، طرح حمایت از ترجمه و نشر آثار فارسی به زبان‌های دیگر (تاپ) و مجموعه آثار انتشارات الهدی نیز، مباحثی را با مدیران مرکز ساماندهی ترجمه و نشر در میان گذاشت.

وی پیش از حضور در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدار و درباره دستاوردهای مختلف در حوزه فروش دیجیتال و فیزیکی کتاب و اهمیت برگزاری این دوره از نمایشگاه پس از دو سال وقفه گفتگو کردند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ اسلامی همچنین، با علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران دیدار کرد.

وی در جریان بازدید از نمایشگاه سی‌وسوم کتاب تهران، از غرفه‌های موسسه بین‌المللی «الهدی»، بنیاد سعدی، موسسه انقلاب‌اسلامی، مجمع‌ ناشران دفاع مقدس و موسسه حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدن کرد و با مسئولان غرفه‌ها به گفتگو نشست.

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور با حضور در غرفه مجمع ناشران دفاع‌ مقدس بر روی لوح یادگاری که در غرفه طراحی شده بود تا اندیشمندان، روسا و مدیران بر روی آن رهنمودهای خود را در خصوص شخصیت والای شهید سلیمانی یادداشت کنند، نوشت: «شهید سلیمانی را به جهان معرفی کنیم. ناشران دفاع مقدس انقلاب اسلامی طلایه‌دار این حرکت مقدس می‌باشند.»

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *