بازدید رییس جهاد دانشگاهی از بخش‌های مختلف ایسنا

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، رییس جهاد دانشگاهی صبح امروز با حضور در جلسه هیات مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه‌ هیات امنای جهاد دانشگاهی، دکتر “روح‌الله دهقانی فیروزآبادی” به عنوان گزینه پیشنهادی اعضای هیات امنا برای ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد.

در جلسه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ریاست دکتر دهقانی فیرورزآبادی در جهاد دانشگاهی به تصویب نهایی این شورا رسید و در نهایت، این مصوبه در تاریخ ۸ خرداد ماه سال جاری توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

مراسم معارفه رئیس جدید جهاد دانشگاهی نیز در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. 

دکتر دهقانی فیروز آبادی از زمان قبول این مسئولیت، بازدید از مراکز، پژوشگاه‌ها و مراکز وابسته به جهاد دانشگاهی را آغاز کرده است که در ادامه آن صبح امروز (سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) از بخش‌های مختلف ایسنا بازدید و با خبرنگاران و مدیران بخش‌های مختلف خبری گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این بازدید نیز جلسه هیات مدیره ایسنا با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروز آبادی، رئیس جهاد دانشگاهی؛ مهندس علیرضا زجاجی، مدیرکل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی؛ دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، سرپرست پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی؛ دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی؛ علی متقیان مدیر عامل ایسنا و دکتر عبدالحمید احمدی، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی و دکتر ابوالقاسم رئیسی، مدیر کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این خبر درحال تکمیل شدن است…

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner