بازدید هیات روسی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

هیات روسی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت اراضی عباس آباد اعلام کرد: هیات روسی که از شهرداری و سازمان گردشگری مسکو برای شرکت در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» به ایران سفر کرده‌اند، برای بازدید و تبادل تجربیات با حضور در  منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از بخش های مختلف این منطقه گردشگری دیدن کردند.

هیات اعزامی از شهرداری و سازمان گردشگری مسکو در ابتدا با حضور در باغ کتاب در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از بخش‌های مختلف فروش و آموزش این مکان بازدید و سپس برج پرچم، بوستان طالقانی، پل طبیعت و بعد از آن از پل ابریشم دیدن کردند. سپس با حضور در گنبد مینا با امکانات این مجموعه علمی آشنا شدند و از تکنولوژی تصاویر واقعیت مجازی (VR) در زمینه های گردشگری مجازی از فعالیت های چند سال اخیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد دیدن کردند.

این هیات روسی، در کنار استقبال از برگزاری هفته مشترک فرهنگی بین تهران و مسکو، فضای حاکم در منطقه وسیع فرهنگی و گردشگری عباس آباد را بسیار جذاب تعریف کردند و کنار هم قرار گرفتن مراکز علمی، فرهنگی و گردشگری را از جمله ویژگی‌های مثبت اراضی عباس آباد دانستند که کمتر مکان شهری این خصوصیت را دارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner