سوله آکام فلز

اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو-پیام امروز


سعیدی مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: در بازار طلا و شمش بر اساس هفدهمین حراج شمش طلا طی امروز از  ۲۹۰ کیلو گرم طلایی که عرضه شده  ۱۲۴ کیلوگرم معامله شده که میانگین قیمت آن ۴ میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد:  در مقایسه با هفته قبل  حراج تفاوتی نداشته  و حراج سکه  هم  حال انجام است و براساس برنامه از قبل از ساعت ۱۲ تا ۱۵ سفارش گیری انجام شد  و در پایان ساعت ۱۸ اسامی  افرادی که سکه به آنها تخصیص یافته اعلام می‌شود. هر سه نوع سکه از جمله نیم سکه، ربع سکه و تمام به متقاضیان اختصاص داده می‌شود و بعد از گذشت هفت روز کاری افراد می‌توانند از شعبی که انتخاب کرده اند سکه‌های خود را  تحویل بگیرند.

سعیدی در خصوص ارز‌های تعیین شده برای کالا‌های اساسی ودارو  با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان گفت: در بخش کالا‌های اساسی کشاورزی از جمله  گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی  ۳۶۷ میلیون دلار و برای دارو وت جهیزات پزشکی هم ۵۹ میلیون دلار اختصاص یافته که در مجموع ۴۲۶ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تامین ارز صنایع هم گفت: برای حوزه صنایع حمل ونقل و خودرو ارز نیمایی به میزان ۲۷۸ میلیون دلار تامین شده و در بخش ارز واردات در مقابل صادرات ۱۴۶ میلیون دلار و  در بخش صنایع تجهیزات برق و الکترونیک ۹۰ میلیون دلار ارز نیمایی و ۲۳ میلیون دلار اختصاص یافته شده است که در مجموع ۱۰۲۴ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۱۲ میلیون دلار هم ارز در مقابل واردات و صادرات اختصاص یافته شده است.

سعیدی گفت:  آخرین اعداد نرخ اسکناس  دلار ۴۳ هزار و  ۵۶۷ تومان و نرخ حواله هم ۴۰ هزار و ۴۶۷ تومان بوده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید-پیام امروز

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *