باید به مناطق مختلف کشور با نگاه عدالت محور خدمت کرد


وزیر پیشنهادی ارتباطات مطرح کرد؛

 باید به مناطق مختلف کشور با نگاه عدالت محور خدمت کرد





وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نکته را با همه وجودم احساس کردم که باید به مناطق مختلف کشور با نگاه عدالت محور خدمت کرد.

به گزارش ایلنا، ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دفاع از برنامه‌های خود در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در سال ۱۳۵۵ در منطقه‌ای متولد شدم که نه وضعیت عمرانی و نه وضعیت بهداشتی و نه امکانات آموزشی مناسبی نداشت. اما با پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج روند پیشرفت و توسعه منطقه آغاز و جبران محرومیت‌ها شروع شد.

وی ادامه داد: در این میان نهضت آموزشی در منطقه ما گسترش یافت و جریانی مبارک که در سال‌های قبل با محوریت نظام آموزش عشایر بنیان گذاشته شده بود و پدر، عمو و دایی بنده از اولین معلمان همان نظام شرافتمند بودند.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: پس از اخذ دیپلم در حوزه نرم افزار و در نهایت، هوش مصنوعی ادامه تحصیل دادم. رشته‌ای که اگرچه در سه دهه پیش شناخته شده نبود اما افراد مطلع می‌دانستند که آینده کشور و دنیا وابسته به چنین رشته‌ای خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تجربه ۲۰ ساله تدریس و تحقیق در دانشگاه‌های شیراز و تهران و نیز ۱۴ سال مدیریت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطوح ملی و استانی و نیز تجربه آموزش در مناطق محروم این نکته را با همه وجودم احساس کردم که باید به مناطق مختلف کشور با نگاه عدالت محور خدمت کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اینک در محضر شریف شما نمایندگان ملت می‌خواهم استواریم را بر عهدی که در همه این سال‌ها با خود داشتم تجدید کنم که برای بهبود وضعیت و پیشرفت همه جانبه کشور از هیچ کوششی فروگذار نکنم در این مسیر و مسیر حرکت به سمت اهداف بلند تسلیم ناملایمات کمبودها و دشواری ها نشوم بلکه همه توان و ظرفیت را برای تحقق بهترین‌ها بسیج نمایم.

 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اولین شکست فصل بارسلونا، توقف آرسنال و پیروزی اتلتیکومادرید

۳۰ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۰۰:۵۶:۴۳ پرونده هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner