سوله آکام فلز

با مالک ساختمان و دستگاه‌های خاطی در مرگ ۲ کارگر برخورد قانونی می‌شود-پیام امروز


محمد حسن پور دادستان پاکدشت  با اشاره به تشکیل پرونده ریزش ساختمان در روز گذشته در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت، از پیگیری آن خبر داد و اظهار داشت: فوت ۲کارگر بر اثر بی توجهی به اخطار‌های دهیاری در خصوص عدم ساخت و ساز غیرمجاز قابل قبول نیست و با خاطیان در این پرونده برخورد شدید می‌شود.

دادستان پاکدشت با اشاره به اهمیت پیگیری این موضوع از طریق دستگاه قضا، تاکید کرد: در این پرونده با متخلفان هیچ گونه مماشاتی انجام نمی‌شود و با دستگاه‌های متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با تاکید به رسیدگی کامل به این پرونده و دستور دستگیری صاحب زمین و سازنده ساختمان، خاطرنشان کرد: در انتظار گزارش تکمیلی هستیم تا در صورت احراز ترک فعل توسط دستگاه‌ها و مسئولین ذی ربط تشکیل پرونده قضایی و اقدام قانونی به عمل خواهد آمد و در چار چوب قانون مورد تعقیب قرار خواهند گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت روز جمعه با اشاره به پایان عملیات آوار برداری حادثه ریزش ساختمانی در این شهرستان گفت: در این حادثه دلخراش ۲ کارگر فوت کردند و یک کارگر زنده از زیرآوار خارج شد.

صفر علی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از پایان عملیات آواره برداری در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه سازه نامناسب ساختمان باعث ریزش و محبوس شدن ۳کارگر در زیر آوار شد.

وی افزود: ۲کارگر که از اتباع بودند در این حادثه فوت کرده و یک کارگر زنده از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازگشایی مسیر ارسال مرسولات پستی به اروپا-پیام امروز

مهدی مقصودی  مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست گفت: به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *