سوله آکام فلز

شک نکنید پرسپولیس برای برد به سیرجان می‌رود/ نبود بیرانوند ضربه‌ای به سرخپوشان نمی‌زند-پیام امروز


مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازی راحتی نیست. البته پرسپولیس در چند بازی خوب عمل کرده است. همانطور که یحیی گل محمدی کار کرده، اوسمار هم این مسیر را ادامه داده و نتایج بهتری کسب کرده و خیلی به این بازی امیدوار هستیم. شک نکنید که سرخپوشان برای برد به سیرجان می‌روند و می‌خواهند به استقلال نزدیک شوند. اگر آبی پوشان لغزشی داشته باشند در آن صورت پرسپولیسی‌ها به صدر جدول می‌روند.

کرمانی مقدم درباره عملکرد تیم گل گهر سیرجان بیان کرد: گل گهر تیم خوبی است و یک مربی یونانی دارد که نتایج خوبی گرفته است.  این تیم، نفرات خوب  و امکانات عالی در اختیار دارد. البته با توجه به اینکه پرسپولیس برای قهرمانی به سیرجان می‌رود مطمئن باشید که بازیکنان  تلاش بیشتری می‌کنند تا در آنجا امتیاز کامل را بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند دستش را گچ گرفته و نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند، گفت: در بازی قبلی برابر ذوب آهن هم از یک دروازه بان جوان استفاده کردند. به هر حال فوتبال همین است و همیشه نمی‌شود به یک نفر متکی باشیم. من فکر می‌کنم نبود بیرانوند در این بازی تاثیر دارد، اما بقیه بازیکنان  آن قدر خوب کار می‌کنند که ضربه‌ای به تیم نمی‌زند. همچنین نباید تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم که بیرانوند در این بازی نیست.

او درباره اینکه چرا پرسپولیس یک دروازه بان در سطح بیرانوند ندارد تا اکنون به مشکل نخورد، بیان کرد: صددرصد، برای پست دروازه بانی باید فکری می‌کردند، چون امکان مصدومیت و  محرومیت بیرانوند وجود دارد. به هر حال اکنون نمی‌شود چیزی گفت و بگذاریم که روی بازی  تمرکز کنند.

کرمانی مقدم درباره اینکه امیر رفیعی می‌تواند به خوبی از دروازه پرسپولیس حراست کند، گفت: به هر حال رفیعی گلر جوانی است و انگیزه دارد و می‌خواهد خودش را نشان بدهد. او در تیم بزرگی بازی می‌کند و مطمئن باشید همه تلاش خود را می‌کند. حالا اگر  رفیعی هم اشتباهی کند،  چون همه گلر‌ها اشتباه می‌کنند نباید زیاد به او خورده بگیریم. با وجود اینکه رفیعی جوان است، اما این بازی‌ها تجربه‌ای برایش می‌شود و می‌تواند به تیم پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه قرار است مالکیت سرخپوشان را به یکی از شرکت‌های وابسته به بانک ملت بدهند، گفت: اکنون ۳۰، ۴۰ سال است که می‌خواهند مالکیت  باشگاه پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند، اما  فقط حرف می‌زنند و الکی است. به نظرم باشگاه پرسپولیس مردمی باشد بهتر است.

او درباره اینکه مالکیت مشترک مانع کسب مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها است، گفت: امیدوارم که این ۲ باشگاه خصوصی شوند، چون واقعا فقط این هواداران هستند که ضربه می‌خورند.

کرمانی مقدم درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال روی عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: صددرصد تعطیلات روی عملکرد پرسپولیس تاثیر می‌گذارد، اما همه تیم‌ها چنین وضعیتی دارند و بازیکنان ملی پوش را در اختیار ندارند. البته بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و این طور نیست که چند روز نباشند و تیم ضربه بخورد. من فکر می‌کنم تعطیلات زیاد در روند سرخپوشان تاثیری ندارد.

او درباره اینکه آیا تیم پرسپولیس می‌تواند اختلاف امتیاز با استقلال را جبران کند و قهرمان شود، گفت: صددرصد بله؛ پارسال هم ۷ امتیاز از سپاهان عقب بود و در نهایت قهرمان شد و امسال هم می‌تواند این قهرمانی را به دست آورد. اگر استقلال لغزشی داشته باشد، شک نکنید پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول بیاید.  

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس با اختلاف یک گل بازی را پیروز می‌شود.  


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم-پیام امروز

 صحبتی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یکی از مهمترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *