سوله آکام فلز

بررسی احداث هتل ۳۰طبقه در ولنجک در کمیسیون ماده۵-پیام امروز


 مهدی چمران پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز در ابتدا دو لایحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که عبارتند از لایحه کیوسک‌های عرضه گل و گیاه و مطبوعات و همچنین اصلاح لایحه کمک به آسیب‌دیدگان سیستان و بلوچستان و در ادامه نیز حسابرسی برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری در دستور کار قرار خواهد گرفت و در صورتی که زمان اجازه بدهد به پرونده باغات خواهیم رسید.

وی در ارتباط با ورود نخستین مرحله از تاکسی‌های برقی گفت: بنا بر اعلام شهرداری تهران یک هزار دستگاه تاکسی آماده و از این تعداد ۲۰۰ دستگاه پلاک شده و قاعدتاً مابقی نیز پلاک شده و وارد سطح شهر تهران شوند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت به‌ویژه وزارت نفت باید از محل صرفه‌جویی سوخت تسهیلاتی را به رانندگان تاکسی جهت خرید تاکسی برقی ارائه بدهد، گفت: در جلسه قبلی نیز بنده به این موضوع تاکید کرده‌ام و انتظار داریم تفاوت مصرف سوخت را وزارت نفت به تاکسیرانان در قالب تسهیلات بدهد.

چمران همچنین درباره ساخت هتل ۳۰ طبقه در محدوده ولنجک گفت: این موضوع هم‌اکنون در کمیسیون ماده ۵ مطرح شده است و اجازه بدهید پس از مشخص شدن نتایج آن اعلام شود. البته ناگفته نماند که وزارت راه و شهرسازی و میراث، زمین اشاره شده را به شرط ساخت هتل واگذار کرده‌اند.

وی همچنین با انتقاد از برپایی و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سطح شهر تهران گفت: بار‌ها نسبت به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در داخل شهر تذکر داده‌ایم اخیرا نیز مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب نامه‌ای را در ارتباط با این موضوع ارسال کرده است چرا که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در داخل شهر گلایه و ناراحتی مردم را به همراه خواهد داشت هرچند که پلیس راهور نیز به شدت مخالف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهر است و به صورت کتبی و شفاهی این مخالفت را اعلام کرده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز و اعلام اسامی تاخیرکنندگان در جلسه گفت: برخی از اعضا امروز به دلیل مراسم عرفه حضور ندارند همچنین برخی از آنها نیز (سه نفر) به سفر و کربلا رفته‌اند و قطعاً در جلسات بعدی چنانچه در جلسه با تاخیر حضور داشته باشند اسامی آنها اعلام خواهد شد.

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قیمت خودرو در بازار آزاد یکشنبه ۲۷ خرداد ماه-پیام امروز

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه بر اساس معاملات انجام شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *