سوله آکام فلز

بررسی طبقات اضافی بافت‌های فرسوده در کمیسیون ماده ۵

نایب رئیس شورای شهر تهران از لزوم ارائه طبقات تشویقی در بافت فرسوده برای تشویق مردم تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بحث بافت فرسوده و باغات را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت‌های موجود باید سرعت احیای بافت فرسوده را افزایش دهیم، گفت:‌ حساسیت شورا و شهرداری در بافت فرسوده بالا است و به دنبال این هستیم که عقب‌ماندگی چهار سال گذشته را جبران کنیم .

سروری تاکید کرد که در این راستا باید شهرداری تشویقات و تسهیلات بیشتری را فراهم کند و شورای شهر نیز در این زمینه کمک‌کننده است.

وی با بیان اینکه اولویت ما احیای بافت فرسوده است چرا که مستقیما با جان مردم سروکار دارد، گفت:‌باید مقاوم‌سازی انجام دهیم تا در برابر اتفاقات احتمالی آماده باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در مورد حجم حمایت‌ها و تسهیلات این بخش، گفت:‌ تشویق‌ها را مضاعف می‌کنیم و بحث طبقات اضافی در کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون‌های مرتبط در حال بحث است و موضوع مهم این است که بتوانیم امکاناتی را که در گذشته نمی‌توانستیم ارائه کنیم را با کمک و همراهی دولت برقرار کنیم مثل تسهیلات بانکی که در ارائه آن مشکل جدی داشتیم و دولت همراهی نمی‌کرد اما حالا با ورود دولت به مسئله مسکن و قول مساعد دولت می‌توانیم تسهیلات بیشتری به مردم بدهیم.

وی افزود: طبقات تشویقی باید در بافت فرسوده باشد تا ایجاد جاذبه کند چون احیای بافت فرسوده تنها با اقدامات شهرداری امکان‌پذیر نیست و باید مردم وارد عمل شوند.

سروری در مورد حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری نیز گفت: قرن جدید قرن تقابل‌های سایبری است و شهرداری نشان داد به خوبی در مقابل این حجم حملات توانسته که وارد شود و عملیات را خنثی کند.

وی با بیان اینکه این حادثه ما را مجاب کرد که توجه بیشتر و عمیق‌تری به تقویت زیرساخت‌های سایبری داشته باشیم، گفت:‌ این امتحان بزرگی برای سازمان فناوری شهرداری بود که توانست با قدرت مقابل این حمله نسبتا بزرگ مقاومت کند.

سروری در خصوص کاستی‌های چهار سال گذشته در تقویت زیرساخت‌ها گفت: قطعا یکی از عوامل موثر در این عملیات بوده و مصداق ترک فعل است و باید با کسانی که کوتاهی کردند برخورد شود و ما نیز تلاش می‌کنیم که این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دانش آموزان رأی اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند-پیام امروز

علیرضا فخاری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *