سوله آکام فلز

بررسی طرح ستاد مدیریت بحران برای ساختمان‌های ناایمن تهران در شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح ستاد مدیریت بحران شهر تهران برای ایمنی ساختمان ها در جلسات آتی شورای شهر تهران خبر داد و گفت: بی تردید بخشی نگری در ایمنی ساختمان ها کار را خراب می‌کند.

به گزارش ایسنا، نادعلی در پایان شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز  شورا، که از آقای شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور دعوت شده بود برای بررسی ایمنی ساختمان های تهران بود.

وی اظهار کرد: دغدغه چند ماه اخیر ما در شورا به این موضوع معطوف شده و در شهرداری نیز  ۴ ماه است که روی طرحی کار انجام شده و امیدواریم به بهانه اتفاقی که برای ساختمان متروپل در آبادان رخ داده است و تشدید دغدغه اعضای شورا، نهایتا این طرح به ثمر بنشیند.

وی افزود: در چند جلسه اخیر در شورا یکی از موضوعات ثابت ایمنی ساختمان های ناپایدار و ناایمن بوده که در جلسه گذشته سازمان آتش نشانی گزارشی را ارائه کرد و امروز نیز بحث های تخصصی تر دنبال شد و اعضای شورا هر یک تذکراتی را در این ارتباط ارائه کردند.

در ادامه جلسه نیز در خصوص باغات وموضوعات معمول بحث و گفت و گو شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام ۱۲۹ ساختمان ناایمن در شهر تهران و اظهار نظرهای متفاوت در این ارتباط  گفت: تصور می کنم وقتی اتفاق تلخی رخ می دهد این که همه پذیرنده آن احساساتی که پیش می آید باشند و بار دیگر موجب تشدید توجه به موضوع باشد، خوب است. به شکلی که تلقین اتفاق باعث می شود از موضوع عبرت بگیریم و به موقع طرح قانون جدید یا بازنگری قانون و تشدید نظارت ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی تاکید کرد: اما در این حوزه نباید دچار شتاب زدگی و عجله شویم. طرح کاملی که در ستاد مدیریت بحران شهر تهران، دنبال می شود شامل  موضوعات آتش نشانی و انواع ایمنی ،  خواهد بود که باید اجازه دهیم پس از هماهنگی درون شهرداری ظرف چند جلسه آینده در صحن شورا مطرح شود و پس از بحث و بررسی شورا، یک طرح همه جانبه مورد تایید قرار بگیرد. قطعا بخشی نگری در ایمنی ساختمان ها کار را خراب می کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بزرگ‌ترین تسویه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی انجام شد-پیام امروز

میرهاشم موسوی با اشاره به این‌که پیش از این در مقاطعی شاهد تأخیرات چندین ماهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *