سوله آکام فلز

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

ایسنا/سمنان با حکم یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، محمد شاه حسینی جایگزین محمد دستورانی مدیر کل پیشین آموزش و پرورش استان سمنان شد.

احمد ریواده در آببن تکریم و معرفی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم، صادق‌الوعده است و مصمم به اجرای قانون و وعده‌های خود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اولویت‌های راهبردی دولت سیزهم برای توسعه آموزش و پرورش، ارتقا جایگاه حاکمیتی آموزش و پرورش، توجه به عدالت آموزشی، نقش و جایگاه معلم است.

وی افزود: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در این دولت، عمل به سند تحول‌خواهی دولت سیزدهم و اسناد بالادستی به ویژه سند بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

ریواده با بیان اینکه انتظارات از مدیرکل آموزش و پرورش متفاوت و بیش از سایر دستگاه‌ها است،‌ گفت: امید است با همکاری جامعه فرهنگی و شرکای آموزش و پرورش، توسعه و تعالی این حوزه محقق شود.

معاون استاندار سمنان گفت: با تلاش‌های معلمان و فرهنگیان، چراغ علم و خردورزی کشور در دوران کرونا روشن ماند و در سال ۱۴۰۱، استان سمنان از پیشروان کشور در آموزش حضوری بود.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام افزود: شغل معلمی و تعلیم و تعلم در آموزه های دینی اسلام ارزشمندترین و مهم‌ترین کار عنوان شده و خداوند متعال خود را به عنوان معلم معرفی کرده است.

ریواده افزود: بر همین اساس است که فرهنگیان باید کار خود را مهم و ارزشمند بدانند و تلاش کنند تا در این مسیر با قدرت و انگیزه به سوی اهداف مقدس خود و تربیت فرزندان این مرز و بوم حرکت کنند.

به گزارش ایسنا محمد ریواده از سال ۹۶ تاکنون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بوده که امروز با معارفه رسمی سرپرست جدید آموزش و پرورش استان با همکاران خود در این اداره کل خداحافظی کرد.
مهدی شاه حسینی متولد شهرستان گرمسار بوده و مدرس دانشگاه های سمنان،گرمسار و مهدیشهر، مدرس آموزشی و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور و..از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی شاه حسینی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی-پیام امروز

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *