برگزاری نشست «متاورس و آینده فرهنگی ایران»

برگزاری نشست «متاورس و آینده فرهنگی ایران»

سومین نشست از سلسله‌نشست‌های آفا (ترسیم آینده فرهنگی کشور) با هدف ترسیم چشم‌انداز برای حکمرانی مطلوب فرهنگی کشور و با عنوان «متاورس و آینده فرهنگی ایران»، روز دوشنبه نهم خردادماه به‌میزبانی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت فوق‌العاده بالای ترسیم سند چشم‌انداز در پیشبرد اهداف، رسالت و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ترسیم چشم‌اندازها و اهمیت بالای آن در زمینه پیشرفت و توسعه کشور، سلسله‌نشست‌های علمی آفا با عنوان «آفا: ترسیم آینده فرهنگی کشور»، از سوی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این سلسله‌نشست‌ها تدوین و ترسیم وضعیت آینده فرهنگی کشور است که جلسات مقدماتی تبیین مقدمات و ملزومات ترسیم آن برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های اولیه هم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده‌است.
سلسله‌نشست‌های مذکور در واقع گام‌های عملیاتی در جهت تبیین و روشن ساختن شیوه ترسیم آینده فرهنگی کشور است.
در همین راستا سومین نشست از این سلسله‌نشست‌ها، با عنوان «متاورس و آینده فرهنگی ایران» از سوی دفتر رصد پایش و آینده‌نگاری فرهنگی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۱، به نشانی sccr.ir/r/farhang مراجعه کرده و به‌صورت برخط در این نشست شرکت کنند.

برگزاری نشست «متاورس و آینده فرهنگی ایران»

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner