سوله آکام فلز

بصیرت و شناخت مهمترین شاخص‌های موفقیت پلیس

رئیس پلیس تهران بزرگ ایمان به خدا و سود رساندن به بندگان خدا را ۲ خصلت اسلامی و اخلاقی دانست و گفت: عامل موفقیت در انجام ماموریت ها بصیرت و معرفت در شناخت هدف نهایی است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی درجلسه قرارگاه نوروزی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری”وقتی مردم در منزل در حال استراحت هستند، یا در ایام تعطیلات جهت رفتن سفر دور یا نزدیک یا صله رحم و دید و بازدید اقوام خانه را ترک می کنند این وظیفه نهاد متولی است از مال و اموال آنها محافظت و مراقبت کند” اظهار داشت: قبولی طاعات و عبادات کارکنان پلیس در گرو اطاعات و پیروی و اجرای درست و دقیق  فرمایشات مقام معظم رهبری است.

این مقام ارشد انتظامی خطاب به فرماندهان و مسئولان پلیس گفت: از تمام منابع انسانی و تجهیرات سازمانی در تامین امنیت و آرامش و آسایش شهروندان استفاده کنید و فرماندهان و مسئولان نظارت کافی بر حسن انجام ماموریت های محوله به کارکنان را داشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بیان کرد: بدون تردید خدمت به مردم یک ارزش اسلامی و اخلاقی است و ۲ خصلت است که چیزی بالاتر از آن نیست یکی ایمان به خدا و دیگری سود رساندن به بندگان خدا و بر همین اساس در انجام ماموریت ها، خداوند و سود رساندن به بندگان خدا را در نظر بگیرید.

این مقام ارشد انتظامی ارزشمندی خدمت رسانی را حس دوستی و خیر خواهی اعلام کرد و خدمت به همنوعان و رفع مشکلات شهروندان و پیشگیری از وقوع اتفاق ناخوشایند را بسیار پسنده و اخلاقی دانست.

سردار”رحیمی” گفت: ما خدمتگزار کل افراد جامعه هستیم که در کشور اسلامی زندگی می کنند و باید کارکنان پلیس به این موضوع اعتقاد داشته باشند که بزرگترین خدمت ما به مردم تامین و ایجاد نظم عمومی و حفظ آنها از خطرات پیش رو است.

رئیس پلیس تهران به پیشگیری از حوادث و رخدادها در تمامی حوزه های پلیس‌های تخصصی تاکید کرد و افزود: بزرگترین نعمت برای هر جامعه نعمت آرامش و امنیت است و  ما متولی این موضوع هستیم.

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، وی عامل موفقیت در ماموریت ها را بصیرت و معرفت در شناخت هدف نهایی ماموریت ها معرفی کرد و افزود: زمانی یک ماموریت با موفقیت به اتمام می‌رسد که کارکنان نگاه روشنی از انجام مأموریت‌ها داشته باشند و تمام تلاش خود را به کار گرفته و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند-پیام امروز

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قربانی؛ چهارراه ولیعصر تهران یکی از پرترددترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *