بلوتی شکار بزرگ رم در هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه رم ایتالیا اعلام کرد آندره بلوتی با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم در بیانیه‌ای اعلام کرد که آندره بلوتی مهاجم ایتالیایی قرارداد یک ساله خود را با این باشگاه امضا کرده است که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

در بیانیه رم آمده است: فعلا قرارداد قرضی با بلوتی یک ساله است و در پایان فصل بند تمدید دو ساله قرارداد وجود دارد و در صورت موافقت دو طرف این قرارداد برای دو سال دیگر نیز تمدید خواهد شد.

بلوتی پس از پایان دوره هفت ساله در تورینو، جایی که ۱۰۰ گل در سری آ به ثمر رساند، بدون باشگاه بود و به عنوان بازیکن آزاد به جالوروسی پیوست. او پس از رفتن فلیکس آفنا گیان مهاجم غنایی به کرمونزه به تیم رم پیوست تا در کنار تامی آبراهام مهاجم مرکزی این تیم باشد.

این بازیکن ۲۸ ساله ۴۴ بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده است و  ۱۲ بار گلزنی کرده و تابستان گذشته در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ در ترکیب ایتالیا حضور داشت و فاتح رقابت‌ها شد.

رم در هفته چهارم سری آ ایتالیا باید فردا شب سه‌شنبه در خانه به دیدار تیم تازه صعود کرده مونتزا برود. این تیم در لیگ اروپا نیز حضور دارد و در اولین دیدار مرحله گروهی خود در شهریور برابر لودوگورتس بلغارستان قرار می گیرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner