سوله آکام فلز
برند کالای خواب
برند کالای خواب

بهترین برند کالای خواب ایرانی یا برند کالای خواب آلمانی؟

برندهای خارجی کالای خواب به‌ویژه ترکیه‌ای‌ها، در بازار ایران خیلی پرطرفدارند. شاید تا سال گذشته گزینه‌ اول خیلی‌ها برای خرید ملافه، پتو یا روتختی برندهای معروفی مثل تاچ، ‌ازدیلِک، سارِو یا ایکیا بودند. اما الان قیمت این برندها بالا رفته و ممکن است در سبد خرید خیلی از خانواده‌ها جا نشوند.

همین باعث شده نگاه دقیق‌تری به شرکت‌های ایرانی بیندازیم و ببینیم اتفاقا محصولات خوش‌‌رنگ‌ورویی هم دارند. در این مطلب از درجه، درباره چند تا از این برندهای باکیفیت کالای خواب ایرانی برای شما نوشته‌ایم. اما بگوییم این‌که برندها را چطور و از کجا انتخاب کرده‌ایم.

معمولا صحبت از خرید لحاف، پتو و سرویس ملافه که می‌شود، چند اسم معروف را از دهان همه می‌شنویم. این برندها و برند کالای خواب را از سایت‌هایی که کاربران نظر و پیشنهاد می‌دهند، جدا کرده‌ایم، مثل نی‌نی‌سایت و دیجی‌کالا. قدمت و شهرت خوب برندها علت بعدی انتخاب ما بوده. به‌روز بودن طرح و مدل‌ها هم مهم بوده، چراکه گذشته از کیفیت خوب، سر و شکل پتو و لحاف خیلی مهم است. قیمت‌ها مربوط به همین ماه، یعنی آذر ۱۴۰۰ هستند.

فهرست مقاله

کالای خواب ایرانی لایکوخرید روتختی لایکو

شرکت لایکو از سال ۱۳۵۵ کارش را شروع کرده و سال‌به‌سال هم بهتر شده است. بین محصولات آن گذشته از سرویس لحاف و ملافه، حوله، بالش، تشک، پتوی اکریلیک و مسافرتی و لوازم آشپزخانه پیدا می‌شود. به دو دلیل یعنی کیفیت خوب و تنوع رنگ و مدل، لایکو یکی از گزینه‌های اصلی کالای خواب بین برندهای ایرانی‌ست.

لایکو چه مدل‌هایی دارد؟

مدل‌های لحاف لایکو کم نیستند، اما اغلب نقش‌‌ و نگار شلوغی دارند. بخش زیادی از مدل‌ها گلدارند، مثل نل، نانیس یا راتین. طرح چهارخانه با زمینه رنگ ملایم‌تر هم پیدا می‌کنید، مثل مدل پاتینا یا تامی. بعضی‌ هم مثل مرسانا و آرتین طرح‌های هندسی دارند.

مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟سرویس لایکو

تجربه بعضی از کاربران نشان می‌دهد بعد از شست‌وشو از کیفیت رنگ لحاف و ملافه‌ها کم شده. اما تعداد آنهایی که راضی بوده‌اند هم کم نیست. بالش‌های لایکو نسبتا نرم است و اگر بالش سفت و جان‌دار بخواهید، بهتر است سراغ برند دیگری بروید. گزینه‌ بعدی این است که از لایکو پارچه بخرید و زحمت دوخت‌ودوز را به خیاط بدهید. ظاهرا پرطرفدارترین محصول، پتو و لحاف هستند که نقش روتختی را هم بازی می‌کنند.

قیمت محصولات لایکو چقدر است؟

سرویس خواب ۴ تکه و یک نفره لایکو یک میلیون و ۹۵۰هزار تومان قیمت دارد. دونفره‌ها ۶ تکه هستند و برای خریدشان بیش از ۲میلیون تومان فروخته می‌شود.

لایکو را از کجا بخرید؟

محصولات خواب لایکو را از فروشگاه‌های این برند می‌توانید بخرید. در تهران چند شعبه وجود دارد، مثل سعادت‌آباد نبش علامه جنوبی، پاسداران نبش بهستان دهم، میرداماد بین رازان شمالی و نسا، روبه‌روی پارک ساعی، خیابان شریعتی بالاتر از سمیه،‌ تجریش، گیشا و میدان ولی‌عصر. نمایندگی لایکو به شهرهای زیادی رسیده که فهرست آنها در سایت رسمی لایکو نوشته شده است. اگر ترجیح می‌دهید آنلاین خرید کنید، سری به سایت‌های فروش آنلاین بزنید. لایکو در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد که بین آنها اینستاگرام فعال‌تر است و کاربران بیشتر به آن سر می‌زنند.

 

کالای خواب افرا

کالای خواب ایرانی، پتوی افرا

کالای خواب افرا (افراهوم) مجموعه‌ای از محصولات متنوع و تولیدات شرکت به‌نخ‌سازان است که نزدیک به دو دهه است مشغول تولید تخصصی محصولات نساجی و کالای خواب است. تولیدات این شرکت از ویژگی‌هایی چون سادگی، لطافت، سبکی، تنوع رنگی بالا و توجه به سلامتی مصرف‌کننده برخوردارند.

افرا چه مدل‌هایی دارد؟

پتوهای افرا، به‌ویژه پتوهای ۴ فصل آن معروف و پرطرفدار هستند. این پتوها در عین سادگی و لطافت، کارآمد هستند. این شرکت علاوه‌بر پتوی بزرگسالان، پتوی کودک و نوزاد هم تولید می‌کند. از محصولات دیگر آن می‌توان به شمد، توپ بالشی، تن‌پوش، پتوی حوله‌ای نوزاد، پتوی مسافرتی، روکش بالش و توپ‌های سرگرمی کودکان اشاره کرد.

مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

کالای خواب ایرانی، پتوی افرا

خریداران محصولات افرا، به‌ویژه پتوی چهار فصل آن، از خریدشان بسیار راضی هستند و بیشتر از همه از نرمی و لطافت و رنگ‌های جذاب آن می‌گویند. کیفیت پتو یکی دیگر از دلایل رضایت مشتریان محصولات افراست. البته برخی از خریداران پتوی چهار فصل از نازک بودن آن اعتراض داشتند و این پتو را بیشتر مسافرتی می‌دانستند. از طرفی تعداد افراد راضی از محصولات افرا زیاد است.

قیمت محصولات افرا چقدر است؟

قیمت پتوی چهار فصل افرا از ۲۰۰هزار تومان تا ۴۸۰هزار تومان بسته به سایز آنها متغیر است.

محصولات افرا را از کجا بخریم؟

محصولات این برند را می‌توانید از تمام فروشگاه‌های این برند و همینطور سایت ویژه شرکت به‌نخ‌سازان خریداری کنید.

کالای خواب نرمینه بافت

کالای خواب ایرانی، نرمینه بافت

شرکت نرمینه بافت در سال ۱۳۸۰ با کسب جواز تاسیس در زمینه تولید پتو سیلک خط تولید خود را راه‌اندازی کرد و در سال ۱۳۸۱ به بهر‌برداری رسید. این شرکت در سال ۱۳۸۳ با هدف تامین نخ مرغوب مورد نیاز خود با خریداری یک خط کامل ریسندگی در سیستم ورستد (Worsted) از کشور ایتالیا موفق به تولید نخ اکرولیک با ظرفیت ۴۰۰۰ تن در سال شد. این شرکت با افتتاح این خط تولید کلیه مراحل تولید پتو را به‌طور مستقل انجام می‌دهد. از نام‌های تجاری این برند باید به پتو لوکس نرمینه، پتو گل‌ برجسته، پتو حریر، نگین، نرمین، سرین، پارادایس، ترمه و ونلون اشاره کرد.

نرمینه بافت چه مدل‌هایی دارد؟

شرکت تولیدی نرمینه‌بافت دارای سرویس‌های خواب یک نفره و دو نفره است. پتوهای این شرکت ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان است. البته این شرکت پتوی مسافرتی هم تولید می‌کند.

مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

کالای خواب ایرانی، نرمینه بافت

سبکی و لطافت ویژگی‌هایی هستند که خریداران پتوهای نرمینه‌بافت از آن تعریف می‌کنند. البته برخی از خریداران هم می‌گویند که پتوهای نرمینه نازک هستند و ضخامت کافی را ندارند. با اینحال خریداران متعددی از خرید خود راضی بودند و از کیفیت بالای این محصول سخن می‌گفتند.

بهترین روتختی برای اتاق خواب شما کدام است؟

خواب خوب شب به اندازه ورزش و تغذیه سالم مهم است. چون می تواند در کنترل وزن کمک کند ، انرژی بیشتری در طول روز به شما بدهد و روحیه شما را بهتر کند. یکی از راه های بهبود کیفیت خواب شما سرمایه گذاری روی روتختی های با کیفیت است.
روتختی مناسب دقیقاً همان چیزی است که شما برای گرفتن خواب کافی در هر شب نیاز دارید تا صبح فردا با احساس انرژی و آماده بودن برای مقابله با هر مشکلی که دارید از خواب بیدار شوید. برای اینکه جستجوی شما در مورد بهترین مارک های سرویس خواب کمی راحت تر باشد ، در اینجا بهترین گزینه ها برای شما آورده شده است. پس با کاملیما همراه باشید تا روتختی مناسب خود را پیدا کنید.
در این مقاله قرار است به بررسی چند تا از بهترین روتختی های موجود در بازار ایران بپردازیم:
  • برند زارا ( Zara )
  • برند لاویتا ( Lavita )
  • برند ترک سان (turksan)
  • برند اترو (Etro)

روتختی برند زارا zara

شخصی ترین مکان خانه، اتاق خواب است. لحاف ، پتو و لوازم جانبی آن هنگام طراحی یک فضای دلپذیر برای استراحت، بسیار ضروری است. بدون شک تختخواب اصلی ترین اثاثیه اتاق خواب است. پس باید برای آن از جدیدترین ملافه، کوسن و روتختی استفاده کنید: طرح هایی در رنگ های خنثی ، دارای طرح های چاپ شده ی گل ها و گیاهان یا الگوهای هندسی.
روتختی برند زارا zara
روتختی برند زارا zara
انتخاب مناسب ترین ترکیب رنگی ، کلید دستیابی به فضایی راحت و آرام است. میتوانید یک روتختی با طیف وسیعی از رنگ ها انتخاب کنید یا روتختی ای تک رنگ ولی چشمگیر انتخاب کنید و آن را با سایر وسایل و پارچه های اتاق مانند پرده یا فرش ست کنید.
از جمله با کیفیت ترین روتختی های موجود در بازار ایران برند ZARA میباشد. این برند روتختی تولید کشور ترکیه است و به دلیل کیفیت بالا و جنس مرغوب نسبت به برخی از برندهای دیگر قیمت بالایی دارد ولی کاملا از نظر طول عمر شما را راضی خواهد کرد و ارزش مبلغی که پرداخت می کنید را خواهد داشت.
جنس این برند روتختی از تنسل بسیار لطیف و اصل می باشد که نوع الیاف آن میکروفایبر و ضد حساسیت و تعرق است و در گذر زمان و شستشو دچار کاهش کیفیت در رنگ نخواهد شد و حتی وایتکس هم نمیتواند روی رنگ این برند روتختی اثر بگذارد.
از جمله ویژگی های روتختی های ZARA تنوع زیاد، پشتیبانی محصولات و کیفیت بالا می باشد و در صنف کالای خواب برند ZARA از خوشنام ترین محصولات است. سرویس های خواب ZARA در دو دسته ی دونفره و یک نفره عرضه می شود. سرویس های یک نفره دارای ۵ تکه و سرویس دو نفره شامل ۸ تکه می باشد.
محتویات این سرویس ها شامل روبالشی، لحاف، ملحفه تشک، و روکش کوسن است و نکته نهایی اینکه تمامی محصولات این برند دارای ضمانت ۳ ساله هستند. 
میتوانید رو تختی های ZARA را در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد به وسیله ماشین لباسشویی یا دست با پودرهای بدون آنزیم و بدون دانه های آبی به راحتی بشویید.

روتختی مارک Lavita 

لاویتا یک برند معروف ترکیه ای میباشد که در زمینه تولید کالای خواب فعالیت میکند و در سالهای اخیر در بین برند های اروپایی جای خود را باز کرده است و بیشتر روتختی هایی تولید میکند که مناسب برای اتاق عروس است.
این برند روتختی شامل ۸ تکه میباشد. شامل یک لحاف است که یک طرف آن طرح‌دار و طرف دیگر آن از پارچه تک رنگ استفاده شده است. پارچه‌ی رویی آن ژاکارد و پارچه زیره آن کتان است که باعث حساسیت بدن نمیشود. این روتختی که اکثرا با سبک کلاسیک تولید و وارد بازار میشود، یک ملحفه هم دارد.
روتختی مارک Lavita 
روتختی مارک Lavita
از دیگر محتویات این روتختی عروس چهار عدد روبالشی تزئینی و دو عدد روبالشی مصرفی است. این سرویس روتختی عروس یک عدد کوسن زینتی توپُر و یک عدد کوسن کوچک تر نیز دارد.
شما به راحتی میتوانید این روتختی را در ماشین لباسشویی یا با دست در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید اما ترجیحا آن را به خشکشویی بسپارید. در این محصول از با کیفیت ترین و پر تراکم ترین پارچه با ماندگاری بسیار بالا و بهترین الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت استفاده شده است. این روتختی سایز های مختلف تخت دو نفره، از عادی گرفته تا کینگ سایز را به طور کامل می پوشاند و به تخت شما زیبایی می بخشد.
اگر به دنبال تکمیل دکوراسیون اتاق خوابتان و یا خوابی آرامش بخش هستید. زیبایی، استحکام، کیفیت بالا، وزن کم، سبکی و راحتی و تمام آنچه شما از یک روتختی انتظار دارید، در سرویس خواب و لاویتا LA VITA خلاصه شده است.
برند ترکیه ای این روتختی به شما اطمینان می دهد که محصولی با کیفیت را به خانه میبرید که پرز نمیدهد و رنگی ثابت دارد.

روتختی اترو Etro

اترو یکی از برندهای خوب سرویس خواب و روتختی ترکیه ای میباشد که در کشور چین اما تحت لیسانس ترکیه تولید می شود. اگر دوست دارید زندگی جدید خود را با محصولاتی با کیفیت آغاز کنید، تا خوابی لذت بخش را تجربه کنید، سرویس خواب و روتختی اترو ETRO انتخاب خوبی برای شماست. چرا که شرکت اترو تلاش کرده علاوه بر جلوه و زیبایی، بر روی کیفیت و دوام محصولاتش را نیز مدنظر داشته باشد تا شما خوابی راحت را تجربه کنید. 
شرکت اترو ETRO بیشتر در زمینه تولید رو تختی های عروس و سلطنتی فعالیت میکند و رو تختی هایی با طرح برجسته را تولید میکند.
این سرویس خواب شامل ۶ تکه است که یک لحاف، یک ملحفه، ۴ رو بالشی را در برمیگیرد. جنس مورد استفاده این برند روتختی ژاکارد و کتان می باشد که کیفیت بالایی را به ارمغان آورده است. روش شستشوی آن بدین شکل است که میتوانید در مواقع نیاز آن را با دست یا با ماشین لباسشویی بشویید.
بخوانید: ۳۰ ایده دکوراسیون برای یک اتاق خواب رویایی

کالای خواب برند Turksan

برند روتختی turksan توسط گروه تولیدی بازرگانی ترکسان روانه بازار میشود که انقلابی در صنعت تولید سرویس خواب در ایران ایجاد کرده است. این روتختی ها توسط جدیدترین دستگاه‌های دوخت و با مواد اولیه کیفیت‌، تولید و به بازار عرضه می شود.
جنس پارچه این کالای خواب از جنس ساتن و پنبه است که الیافی که برای بافت آن استفاده شده است جز الیاف‌ های نرم شده می باشد . کیفیت روتختی ترکسان در حد استاندارد جهانی است و دوخت آن توسط دستگاه های CNC مکا ایتالیا و ماسیس اسپانیا انجام میشود. این رو تختی ها قبل و بعد از تولید از نظر کیفی کنترل میشوند که سلامت و کیفیت محصول را تضمین می کند. 

بزرگترین تولیدی روتختی در ایران

مراکز تولید انواع روتختی بسیاری در کشور ما وجود دارد. این مراکز، انواع روتختی‌ها را با کیفیت مرغوب و با استفاده از انواع پارچه‌ها مانند مخمل، ساتن و پارچه‌های نخی و مواردی از این دست، تولید و روانه بازار مصرفی می‌نمایند.

بزرگ‌ترین تولیدی‌های روتختی در ایران کارخانجات معتبری هستند که در شهرهای صنعتی مختلفی مانند تهران، یزد، اصفهان، مشهد، تبریز و سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت هستند.

این تولیدی‌ها با استفاده از انواع پارچه‌های ایرانی و با استخدام طراحان حرفه‌ای، انواع روتختی‌ها مانند روتختی دخترانه، روتختی جوان و روتختی دونفره را در ابعاد، طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌نمایند.

روتختی‌های ایرانی علاوه بر تامین نیاز داخل در حجم وسیع، پتانسیل بسیار خوبی برای صادرات به کشورهای همسایه را دارا هستند. در سال‌های اخیر صادرات انواع محصولات به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه “خلیج فارس” توسط مراکز مختلف تجاری و بازرگانی خصوصی و دولتی صورت پذیرفته است.

 

بزرگترین تولیدی روتختی در ایران

 

مشخصات بهترین روتختی در بازار

همه‌ی ما در جستجو برای روتختی به این نکته رسیده‌ایم که انواع متنوعی از این تولیدات در بازارهای فروشگاهی وجود دارد. به‌طوری که کسانی فرد خریدار در بین آن همه مدل و طرح دچار سردرگمی‌می‌شود و نمی‌تواند مدل خوبی را انتخاب ‌نماید.

:اگر ساختار تعیین‌شده‌ای برای روتختی باکیفیت داشته باشیم، می‌توانیم انتخاب مناسبی را داشته باشیم. مشخصات بهترین روتختی در بازار را می‌توان اینگونه نام برد

  1. روتختی با توجه به کارکرد یک‌نفره و دونفره بودن باید دارای ابعاد و سایز دقیق باشد.
  2. معیار مهم در انتخاب انواع روتختی‌ها، دقت در جنس پارچه و منسوجات مورد استفاده در ساخت آنان است. روتختی از جمله کالای خواب است که به صورت مکرر در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تماس مستقیم با پوست بدن است. به همین دلیل باید از پارچه‌ها و منسوجات و الیاف باکیفیت تهیه شود.
  3.  مدل روتختی و طرح‌دار بر روی آن خیلی قدیمی‌نباشد. امروزه انواع طرح‌های سه‌بعدی و طرح‌های سنتی زیبا بر روی روتختی‌ها کار می‌شود. لذا می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و سایر لوازم مورد استفاده در اتاق خواب خود، روتختی‌ها را با این لوازم هماهنگ نمایید.

 

مشخصات بهترین روتختی در بازار

 

نمایندگی فروش انواع روتختی ترک

روتختی ترک یکی از بهترین محصولات روتختی و کالای خواب در سراسر دنیاست. وقتی صحبت از بررسی کیفیت و تنوع جهت خرید محصولات خواب می‌شود یکی از بهترین گزینه‌ها که به ذهنمان خطور میکند، روتختی ترک می‌باشد

انواع روتختی‌هایی که در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند همین محصولات می‌باشد. این محصول به واسطه کیفیت و مدل‌های متنوع از طرفداران بسیاری برخوردارند. نمایندگی‌های فروش روتختی‌های ترک، علاوه بر استقرار در سطح بازار‌های تخصصی و بورس و ارائه لوازم جهیزیه و کالای خواب، به صورت آنلاین نیز مشغول به فعالیت هستند.

این مراکز با خرید مستقیم محصولات از نماینده مبدا، این امکان را فراهم آورده‌اند که تمامی‌ خریداران بتوانند به محصولاتی که دارای اصالت و کیفیت بالا و همچنین دارای قیمت‌های اقتصادی می‌باشند،دسترسی داشته باشند.

 

نمایندگی فروش انواع روتختی ترک

 

عرضه بهترین روتختی‌های لایکو

در گذشته اکثر خانواده‌ها برای خواب از لحاف و تشک‌های سنتی و دست دوز استفاده می‌کردند. با گسترش فرهنگ استفاده از تخت‌خواب، سرویس‌های روتختی نیز پای خود را به درون خانه ها باز کردند. روتختی ها دارای سایزهای مختلفی می‌باشند. هم‌چنین سرویس‌های روتختی دارای انواع مختلفی هستند که لازم است در هنگام خرید روتختی به عرضه کنندگان این محصول دقت فرمایید.

انواع ملزومات خواب لایکو که یکی از اولین و بزرگترین تولید ‌نمایندگان کالای خواب در کشور می‌باشد، توسط مراکز متعددی صورت می‌پذیرد. محصولات لایکو شامل سرویس‌های خواب متعدد مانند تشک‌های معمولی و طبی، انواع روتختی ارزان، انواع پتوهای خانگی و مسافرتی، لحاف و ملحفه‌ها و همچنین بالشت نوجوان و جوان و سرویس‌های نوزادی می‌باشد.

نمایندگی‌های مجاز و همچنین مراکز فروشگاهی، مهمترین عرضه‌‌ کنندگان بهترین روتختی لایکو هستند. این مدل روتختی‌ها در طرح‌های متنوع تولید می‌گردد. دارای رنگ بندی‌های بسیار متنوعی هستند. به طوری که خریداران می‌توانند با سلایق و علایق مختلف محصول خود را انتخاب ‌نمایند.

 

عرضه بهترین روتختی های لایکو

 

 

پرفروش ترین مارک‌های روتختی در ایران

مجتمع‌های تولیدی متعددی در سطح کشور ما تولید و تهیه‌ی انواع کالاهای خواب و  روتختی‌ها را انجام می‌دهند. برای اطلاع از پرفروش‌ترین مارک‌های روتختی در کشور، علاوه بر کسب مشورت از صاحبان تجربه در این زمینه، می‌توانید از طریق جستجو در فضای مجازی و همچنین اینترنت به سایت‌هایی دست پیدا نمایید که بهترین و معروف‌ترین مارک‌های روتختی در کشور را معرفی می‌‌نمایند.

این مراکز ضمن معرفی برندهای مختلف، کیفیت و کارایی محصولات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌نمایند. به این ترتیب اطلاعات لازم را برای خرید محصولات بهینه و اقتصادی به مشتریان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید جهت مشاهده و خرید این محصول باکیفیت از طریق این سایت اقدام نمایید.

 

پرفروش ترین مارک های روتختی در ایران

 

خرید اینترنتی جدیدترین روتختی عروس

امروزه، خرید اینترنتی جدیدترین روتختی‌های عروس بسیار متداول است. فروشگاه‌های اینترنتی در سطح وسیعی مشغول کسب و کار و فعالیت هستند. انواع تولیدات ایرانی و وارداتی را در دسته بندی‌های تجاری و کاربردی عرضه می‌نمایند.

خریدهای اینترنتی دارای امتیازات بسیار خوبی هستند. بدین‌منظور بسیاری از افراد تمایل دارند که این نوع خرید را امتحان ‌نمایند. از جمله مهمترین مزایا و امتیازات خرید آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فروشگاه آنلاین، برندهای مختلف وارداتی و صادراتی را عرضه می‌نمایند. همچنین دارای تنوع بالایی از تولیدات می‌باشد.
  2. این فروشگاه‌ها ارسال رایگان محصولات را به برخی از استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دستور کار قرار داده‌اند
  3. بسته بندی‌ها و پکیجینگ محصولات در این مراکز به صورت کاملاً تجاری و حرفه ای صورت می‌گیرد.
  4. این مراکز دارای کارشناسان فروشگاهی زبده و ماهر هستند که دارای اطلاعات کافی درباره انواع تولیدات می‌باشند. خریدارانی که در زمینه خرید انواع تولیدات دچار تردید هستند و اطلاعات کافی ندارند می‌توانند از طریق مشاوران، اطلاعات لازم را درباره محصولات متنوع ایرانی و خارجی کسب نمایند.
  5. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه‌های جانبی، یک راه مناسب برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و کاهش ترافیک است.
  6. قیمت‌های تولیدات مراکز الکترونیک، بسیار اقتصادی‌تر و مناسب تر از بازارهای محلی و شهری است. چراکه تا رسیدن محصول به دست فروشندگان جزئی که در بازارهای محلی مستقر هستند، دلالان متعددی وجود دارند. لذا هر یک از آنان برای خود سودی را در نظر بگیرند و موجب می‌گردد که قیمت نهایی محصولات بسیار گران‌تر از قیمت درب کارخانه گردد.

 

خرید اینترنتی جدیدترین روتختی عروس

 

 

شرکت پخش انواع لحاف و روتختی

شرکت‌های پخش انواع لحاف و روتختی امروزه به دو صورت زیر مشغول به فعالیت می‌باشند:

  1.  روش حضوری: شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که در سطح بازار‌های تخصصی و محلی مشغول به فعالیت هستند و دارای فروشگاه‌های متعددی می‌باشند. از هر یک از این برندها چند مدل و طرح را ارائه می‌‌نمایند. خریداران می‌توانند در بین محصولات عرضه شده لحاف و روتختی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
  2. روش اینترنتی و مجازی: مارکت‌هایی که به صورت تخصصی ارائه انواع کالای خواب را بر عهده دارند، علاوه بر فعالیت در فضای اینترنت به صورت وبلاگ و سایت دارای پیج‌ها و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مانند ایتا، تلگرام، فیسبوک و  اینستاگرام می‌باشند.

 

شرکت پخش انواع لحاف و روتختی

 

فروشنده ست لحاف و روتختی ترمه

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد سرویس‌های لحاف روتختی و ملزومات خواب باید در نظر داشت ، خرید از یک مرکز معتبر می‌باشد. چرا که برخی از فروشگاه‌ها به سبب ماهیت اجاره‌ای خود، تضمین مناسبی در خصوص کیفیت محصولات ارائه نمی‌دهند. اما هستند برخی فروشگاه‌هایی که کیفیت دوخت، کیفیت پارچه و اصالت محصول و حتی برند آن را تضمین می‌نمایند.در کنار این موارد خرید اینترنتی همراه با این مزایای ذکر شده می‌تواند خیال مشتریان محترم را از هر بابتی راحت نماید.

 

بسیاری از خریداران مانند نوعروسان ترجیح می‌دهند که روتختی‌ها و سایر کالای خواب خود را به صورت هماهنگ تهیه نمایند. هماهنگی و تناسب کالای خواب از نظر رنگ و مدل برای آن‌ها حائز اهمیت است.

فروشندگان ست لحاف و رو تختی ترمه، از پر‌فروش ترین کالاهای خواب هستند که به صورت حضوری در بازارهای تخصصی فعال هستند. همچنین سایت‌های تخصصی انواع کالاهای خواب،  با فروشندگان مختلف و معتبر در ارتباط هستند و به این ترتیب می‌توانند برای پیدا نمودن یک فروشنده معتبر حضوری و همچنین غیر حضوری به شما کمک ‌نمایند.

 

فروشنده ست لحاف و روتختی ترمه

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

2 نظر

  1. سلام
    برند کالای خواب عالی سه ساله گرفتم آخ نگفته
    مرسی

  2. عجب حوصله ای دارید این همه مطلب تو سایتتون میزارید پول درنمیادکه
    والا….بجاش بیا تو کسب و کار ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *