بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

تزریق چربی به صورت نه تنها برای جوانسازی بلکه جهت پر نمودن حفره‌ های صورت، فرو رفتگی ها، نازک‌ شدن لب‌ و … استفاده می شود. با وجود روش های بسیار خطرناکی که بعدها ضررهای بسیاری به همراه خواهند داشت، برای تزریق چربی نیز صدها سوال بی جواب در ذهن مخاطبان می تواند وجود داشته باشد.

تزریق چربی چیست؟

قبل از معرفی بهترین دکتر تزریق چربی بایوفت در تهران بهتر است تزریق چربی را به شما معرفی کنیم. تزریق چربی تزریق به ناحیه دیگری است که نیاز به درمان چربی دارد که با لیپوساکشن از بدن شما گرفته شده و برای حذف ذرات ضخیم فیلتر شده است.
تزریق چربی بیشتر در کجا انجام می‌شود؟
تزریق چربی در هر نقطه ای از بدن که نیاز به درمان دارد امکان پذیر است. در سال‌های اخیر، تقاضا برای این روش بیشتر برای نواحی صورت، سینه و باسن وجود داشته است. چربی برای انجام بایوفت از قسمتی از بدن با چربی اضافی خارج می‌شود که معمولا از شکم، پاها یا باسن برداشته می‌شود.

چرا انتخاب بهترین دکتر برای تزریق چربی اهمیت دارد؟
تزریق چربی یک روش درمانی زیبایی است که می‌تواند نتایجی زیبا، طبیعی، متفاوت و همیشگی برایتان به همراه داشته باشد. به همین دلیل این راهکار زیبایی نیاز به تجربه قابل توجه، تخصص زیاد و صبر و دقت بالا از طرف جراح و ابزارهای تخصصی بسیار خاص برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه را دارد.
حقیقت امر این است که هیچ پزشک یا جراحی و هیچ روش جراحی نمی‌تواند قطعا برای همه‌ی افراد مناسب باشد و همچنین نمی‌توان هیچ روش جراحی زیبایی را با دیگر روش‌ها مقایسه کرد.
حتی اگر از پزشک متخصص یکسان، روش یکسان و ناحیه تحت جراحی یکسانی با دوست خود نیز استفاده کنید، باز ممکن است متوجه شوید برخلاف دوستتان این نتایج جراحی برای شما مناسب نبوده است. لذا لازم است در انتخاب یک دکتر پوست و زیبایی برای خود هوشمندانه تصمیم بگیرید.
هیچ پزشک یا جراحی و هیچ روش جراحی نمی‌تواند قطعا برای همه‌ی افراد مناسب باشد و همچنین نمی‌توان هیچ روش جراحی زیبایی را با دیگر روش‌ها مقایسه کرد.

نحوه کار بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران در ابتدا با استفاده از ابزار مناسب و روش‌های مطمئن چربی را از قسمت مناسب بدن استخراج کرده و سپس با استفاده از ابزار مخصوص این چربی را به ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند. تمامی این مراحل با دانش به روز پزشکی انجام می‌شود و سلامت بیمار را به طور کامل حفظ می‌کند.

اقدامات قبل از تزریق چربی

• به دلیل تاثیر بسیار زیادی که میزان تجربه و مهارت بهترین پزشک در نتیجه به دست آمده از انجام این روش دارد ؛ لذا افراد باید یک جراح پلاستیک متبحر را برای انجام این پروسه به ناحیه صورت انتخاب نمایند.
• بعد از انتخاب یک جراح پلاستیک خوب در تهران در رابطه با انتظارات خود از انجام این روش با او صحبت کنید.
• اگر به بیماری مزمنی ابتلا داشته یا به ماده غذایی و داروی خاصی حساسیت دارید جراح پلاستیک خود را از آن مطلع نمایید.
• عکسبرداری ها و آزمایشاتی را که جراح پلاستیک برای انجام بررسی های دقیق برای تان تجویز می کند را حتماً انجام دهید.
• قطع مصرف مشروبات الکلی و دخانیات و همینطور داروهای رقیق کننده خون به مدت ۲ هفته قبل از انجام این روش الزامی می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت

دوره نقاهت و مراقبت های پس از پروسه از دیگر نگرانی های اصلی متقاضیان هستند. این نکته را به خاطر داشته باشید که طول دوره نقاهت پس از پروسه ترانسفر چربی به صورت در افراد مختلف متفاوت است و جراح پلاستیک نکات مراقبتی را به بیمار توصیه خواهد کرد. مشاهده تورم ، کبودی و بی حسی در نواحی تزریق چربی به صورت کاملا طبیعی بوده و تعداد دفعات اجابت مزاج به دلیل تزریق داخل وریدی مایعات احتمالا افزایش خواهد یافت. از این رو به منظور حفظ حالت هیدراته بدن توصیه می شود تا حد امکان مصرف آب و مایعات را افزایش دهید. پس از انتقال چربی به صورت کمپرس یخ از اهمیت ویژه برخوردار می باشد اما از قرار دادن کمپرس به صورت مستقیم روی پوست باید خودداری کرد. می توانید کمپرس یخ را به داخل یک پارچه تمیز و لطیف بپیچانید و سپس بر ناحیه مورد نظر قرار دهید.

بهترین متخصص تزریق چربی به صورت در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین متخصص تزریق چربی تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد و می‌تواند رضایت مراجعان و بیماران خود را جلب کند. پیش از اقدام برای انجام تزریق چربی، مطمئن شوید که پزشکی که به او مراجعه می‌کنید، تخصص کافی داشته باشد. می‌توانید پیش از مراجعه از بیماران سابق پزشک، تحقیق کنید و در صورت تایید آن‌ها اقدام به تزریق چربی کنید. برخی از ویژگی‌های بهترین متخصص تزریق چربی به صورت در تهران به شرح زیر است:
• دارای تحصیلات در حوزه جراحی‌های زیبایی
• مشاوره صحیح و دقیق پیش از انجام تزریق چربی
• ارتباط خوب با بیماران
• مطلب تمیز و خوب با پرسنل خوب

حرف آخر

همانگونه که در بالا به آن اشاره شد موضوع تزریق چربی به صورت همانند همه مسائلی که با سلامت انسان رابطه دارد نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. در همین راستا میتوان به دکتر مینا اشرفی متخصص پوست و مو و زیبایی زنان اشاره نمود که دارای تبحر بالایی در این امر مهم هستند. جهت آشنایی بیشتر با خدمات ایشان به سایت https://www.drminaashrafi.ir مراجعه نمایید.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ژاپنی‌ها ژل الکتریکی تولید کرده‌اند که می‌تواند حرکت را به انرژی تبدیل کند-پیام امروز

به گفته برخی منابع دانشمندان ژاپنی یک ژل الکتریکی ساخته‌اند که می‌تواند آینده ابزار الکترونیکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *