بی‌توجهی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نسبت به «ورزش همگانی»

ایسنا/همدان رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: بی توجهی و بی اعتنایی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نسبت به اهمیت «ورزش همگانی» مشهود است؛ این سازمان وابسته به شهرداری می‌تواند نقشی کلیدی در ترویج و رشد ورزش همگانی داشته باشد اما آن‌ها تاکنون نسبت به تعهداتشان بی‌توجه بوده‌اند و با مهم‌ترین هیات ورزشی استان قطع ارتباط کرده‌اند.

هادی سبزواری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز گلایه‌مندی و ناراحتی خود بابت عدم پاسخگویی و بی توجهی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری استان نسبت به تماس‌ها و نامه‌های پرجمعیت ترین هیات ورزشی استان، اظهار کرد: هر زمان با مسئولان این سازمان در رابطه با برنامه‌های پیش‌روی ورزش همگانی تماس گرفتیم پاسخگوی ما نبودند در صورتی که باید در این میادین حضور پیدا کنند و اگر نمی‌خواهند حضور داشته باشند پس چه نقشی در آن سازمان دارند؟ پس آن سازمان برای شهر چه کاری انجام می‌دهد؟

وی با بیان این‌که بارها از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان کشور در رابطه با اهمیت ورزش‌های همگانی و ترویج آن به متولیان امر و مردم کشور توصیه شده و ورزش کارکنان و هم‌چنین ورزش شهروندی و ورزش شهرداری‌ها جزو کلیدی‌ترین زیرشاخه‌های این مجموعه‌ها به شمار می‌روند، مطرح کرد: این حرکات توهین به عوامل ورزش استان محسوب می‌شود؛ سال‌های سال در ورزش استان افتخار خدمت داشته‌ام و کم‌تر پیش آمده چنین برخوردی از سوی یک مسئول کلیدی دیده باشم.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان تاکید کرد: یک‌بار با رئیس این سازمان تماس گرفتیم و خواستیم او را به عنوان نماینده ورزش‌های شهرداری‌ها معرفی کنیم و ایشان قرار بود به ما اطلاع بدهد و پس از آن هیچ ارتباطی از سوی وی با هیات برقرار نشد و ما فرد دیگری از میان شهرستان‌ها به فدراسیون معرفی کردیم.

وی از نحوه برخورد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با عوامل هیات ورزش های همگانی ابراز گلایه و اشاره کرد: غیرقابل باور است که هر بار با مسئول این سازمان تماس گرفتیم با حالتی خواب‌آلود پاسخ داده و اصلا تمایلی به صحبت کردن نداشته است؛ مگر می‌شود در یک استان چنین اتفاقی بیافتد و یک مسئول در کمال بی‌خیالی این‌گونه برخورد کند؟

سبزواری در پایان گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیات ورزش‌های همگانی استان همدان باید در راستای ترویج ورزش همگانی با یک‌دیگر اتحاد داشته باشند و اصلا نمی‌توانیم چنین برخوردهایی را تحمل کنیم و هم‌چنان منتظر می‌مانیم تا این سازمان به تعهدات خود عمل کند و مساعدت‌های لازم صورت گیرد در غیر این صورت مجبور می‌شویم اقداماتی قانونی صورت دهیم.

به گزارش ایسنا، هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با بیش از ۳۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده پرجمعیت‌ترین و مهم‌ترین هیات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان محسوب می‌شود.

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از زیرمجموعه های شهرداری همدان محسوب می‌شود که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان مکلف به فعالیت است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner