بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پیام امروز، بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امروز در دومین روز از هفته پژوهش (۱۹ تا ۲۵ آذر) با حضور وزیر علوم، تحقیقات فناوری، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، شماری از رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران پژوهش و فناوری دستگاه‌های مختلف آغاز در محل مصلی امام خمینی(ره) و در فضایی نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع به کار کرد و تا روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان مخاطبان است.

تعداد ۲ هزار و ۸۸ محصول فناورانه جدید در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه دستاورهای پژوهش و فناوری به نمایش گذاشته شده است. این محصولات در حوزه‌های مختلف است که در حوزه فناوری زیستی ۴۸۶ محصول، فناوری نانو ۱۹۶ محصول، اپتیک و فوتونیک ۱۰۳ محصول، مواد پیشرفته ۱۴۱ مورد، سخت‌افزار برق و الکترونیک ۳۲۲ محصول، فناوری اطلاعات ۲۴۷ محصول، تجهیزات پیشرفته ساخت و تولید ۳۱۶ محصول، فناوری‌های دارویی ۸۷ محصول، محصولات پزشکی ۱۲۱ مورد، هوا فضا ۱۸ محصول و سایر حوزه‌ها ۵۱ محصول جدید در نمایشگاه ارائه می‌شود.

همچنین از مجموع ۲ هزار و ۸۸ فناوری، هزار و ۴۵۰ فناوری متعلق به دانشگاه ها، ۲۱۳ فناوری متعلق به پژوهشگاه‌ها، ۲۰۶ فناوری متعلق به پارک‌های علم و فناوری، ۱۳۴ فناوری متعلق به مراکز رشد و ۴۵ فناوری متعلق به سایر سازمان‌هاست. از این تعداد ۵۷ محصول در مرحله ارزیابی برای رونمایی است و در آغاز به کار نمایشگاه ۲۸ محصول فناورانه جدید توسط وزیر علوم و دیگر مقامات حاضر در نمایشگاه رونمایی شد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner