سوله آکام فلز

اعلام محدودیت‌های تردد در جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

سرهنگ احمد شیرانی، درباره محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده در جاده‌های کشور طی تعطیلات پایان هفته، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور از ظهر رورز چهارشنبه۹ اسفند ماه آغاز شده و تا صبح روز شنبه ۱۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس نیز تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت ترافیکی اعمال شده برای محور چالوس برای امروز گفت: امروز در این محور محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک و به شکل موقتی اعمال خواهد شد. در همین راستا نیز در صورت پر حجم بودن تردد و اعلام ماموران پلیس راه حاضر در محل، از ساعت ۱۵ امروز تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ تردد از پل زنگوله یعنی انتهای دهانه شمالی تونل البرز به مقصد چالوس بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین درباره اعمال محدودیت قطعی تردد در جاده چالوس نیز گفت: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه اعمال خواهد شد و بر اساس آن از ساعت ۱۴ در آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود، از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد بصورت کامل اجرا خواهد شد. همچنین از ساعت ۱۷ جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد شد. در ساعت ۲۳ نیز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد. البته تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد خواهد بود.

شیرانی درباره محور هراز نیز گفت: در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز در برخی از جاده‌ها اعمال شده است، گفت: در محور چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

محصولات غذایی ارگانیک مثل دانه چیا

نقش مصرف محصولات غذایی ارگانیک مانند دانه چیا در حفظ سلامتی

مصرف بیش از حد کودها و سموم شیمیایی باعث گردیده تا محصولات تولیدشده‌ی آب‌های زیرزمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *