سوله آکام فلز

بیشترین خرید کلزا در خوزستان به شوش اختصاص دارد

ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شوش با بیان اینکه خرید گندم و کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد، گفت: تاکنون ۱۴۲ هزار گندم و کلزا از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شده است.

گودرز بهرامیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برداشت کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه امروز به پایان رسیده است، اظهار کرد: از سطح ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زیر کشت کلزا، در مجموع ۳۲ هزار تن کلزا از کشاورزان خریداری شد.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا نیمه خردادماه ادامه دارد، افزود: تاکنون در شهرستان‌های شوش و کرخه،  ۱۱۰ هزار تن گندم خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود از سطح ۷۵ هزار هکتاری اراضی گندم این دو شهرستان، ۱۸۰ هزار تن گندم خریداری شود و در حال حاضر برداشت هنوز ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شوش با اشاره به اینکه بیشترین آمار خرید کلزا در استان به شهرستان شوش اختصاص دارد، عنوان کرد: خرید گندم و کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه تاکنون ۱۰ درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد.

بهرامیان با بیان اینکه ۶ مرکز خرید کلزا و ۱۲ مرکز خرید گندم در شهرستان شوش وجود دارد، تصریح کرد: مسئولیت پرداخت وجه خرید محصول کشاورزان بر عهده اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی است و در حال حاضر نیز وجوه خرید بر اساس تاریخ تحویل، در حال پرداخت است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود-پیام امروز

حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در مورد رفع تعهد ارزی که مشکلاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *