بیش از ۱۳۶ هزار خانوار گرگانی از خدمات دولت بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از بهره‌مندی بیش از ۱۳۶ هزار خانوار گرگانی از خدمات دولت سیزدهم با افتتاح پروژه‌های هفته دولت خبر داد.

عیسی پایین‌محلی پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۳ تیر در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان گرگان ۲۶۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی با یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموعه پروژه های هفته دولت در گرگان ۱۹۵ پروژه عمرانی و زیربنایی و ۶۹ طرح اقتصادی و تولیدی است، بیان کرد: ۱۸۵ پروژه در شهرستان گرگان با یک هزار و ۳۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۷۹ پروژه نیز با برآورد اعتبار ۵۶۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت بیش از ۱۳۶ هزار و ۱۴۰ خانوار در شهرستان گرگان از خدمات دولت سیزدهم برخوردار می‌شوند، تأکید کرد: همچنین با افتتاح طرح های اقتصادی برای ۴۴۸ نفر نیز شغل ایجاد می‌شود.

پایین‌محلی عادلانه‌سازی یارانه‌ها را یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم برشمرد و یادآور شد: در ابتدای اجرای این طرح مشکلاتی از قبیل شلوغی نانوایی ها ایجاد شده بود اما بررسی های روز گذشته ما در سطح شهرستان نشان می دهد با ابتکارات انجام‌شده و همچنین افزایش نظارت‌ها صف‌های شلوغ نانوایی‌ها برچیده خواهد شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار کرد

۳۰ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۱:۲۵:۲۵ معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner