سوله آکام فلز

تازه ترین آمار انتخاب رشته داوطلبان دکتری/فردا آخرین مهلت انتخاب رشته مجازین

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۴ هزار داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان فردا یک‌شنبه ۲۸ فروردین ماه پایان می یابد.

 به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا کریمیان ضمن با بیان اینکه تاکنون ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ شرایط، ضوابط و مسیر انتخاب رشته به روشنی ترسیم شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با مطالعه دقیق دفترچه می‌توانند به سهولت در مهلت تعیین شده انتخاب رشته کنند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون مذکور از روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین آغاز شده است و تا پایان روز یک‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد.

کریمیان تاکید کرد: هر داوطلب باید با توجه به کارنامه اولیه منتشر شده و وضعیت علمی خود در سهمیه، رشته امتحانی و مجاز بودن در دوره‌های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی) حداکثر تا ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انتخاب نمایند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در مورد انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی در صورت مجاز بودن در این دوره‌ها باید به درگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در درگاه مذکور اقدام به انتخاب رشته کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد-پیام امروز

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *