سوله آکام فلز
پروژه نخل
پروژه نخل

تا بحال درباره پروژه شمیم رحمت چیزی شنیدید؟

پروژه شمیم رحمت که به پروژه نخل نیز نامیده میشود یک پروژه ساختمانی است که در منطقه ۲۲ تهران یعنی حوالی دریاچه چیتگر در حال ساخت است.

شرایط پیش فروش پروژه های ساختمانی

به طور کلی می‌توان گفت که شرایط پیش فروش پروژه‌های ساختمانی از جمله پروژه شمیم رحمت معمولا شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قیمت و شرایط پرداخت: قیمت و شرایط پرداخت برای هر واحد مسکونی یا تجاری در پروژه به شکلی مشخص شده و توسط شرکت سازنده اعلام می‌شود. شرایط پرداخت ممکن است شامل پرداخت نقدی، پرداخت به صورت اقساط یا پرداخت با اعتبار بانکی باشد.
  2. مراحل ساخت: شرایط پیش فروش معمولا به شرایطی مشروط هستند که ساختمان به مراحل خاصی از ساخت رسیده باشد، به عنوان مثال، ساختن بتن ریزی ها، نصب کفپوش و سیستم های حرارتی و سرمایشی.
  3. تحویل واحد: شرایط پیش فروش مشتمل بر زمان تحویل واحد به مشتریان نیز مشخص می‌شود.
  4. تخفیف‌ها و تسهیلات: برخی شرکت‌های سازنده ممکن است تخفیف‌ها و تسهیلاتی را به خریداران پیش فروش پروژه ارائه کنند، مانند تخفیف برای خرید نقدی و یا تسهیلات اعتباری.
  5. موارد دیگر: شرایط پیش فروش ممکن است شامل موارد دیگری همچون قرارداد برای خدمات پس از فروش و تعهدات شرکت سازنده نسبت به کیفیت ساختمان و تجهیزات باشد.

 

سازنده پروژه نخل

معمار طراح این پروژه آقای فرزاد دلیری می باشد و با توجه به نوع کاربری مسکونی و تجاری که برای این پروژه در نظر گرفته و با توجه به پتانسیل بالای این منطقه از تهران توانسته تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را به خود جذب کند. خریداران آن را به سمت شما می کشند. پروژه شمیم ​​رحمت برای سرمایه گذاران بسیار جذاب است. دلیل این امر استفاده از آب و هوای زیبا به دلیل نزدیک بودن به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر است که می تواند آب و هوای بسیار خاص و معتدلی را برای این پروژه فراهم کند.

زمان تحویل پروژه شمیم ​​رحمت

زمانی که از طرف سازنده اعلام شده ۴ سال پس از شروع ساخت در مرداد ۱۳۹۷ می باشد. برای کسب آمار و اطلاعات از این پروژه با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۴۰ تماس بگیرید.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تولیدی جوراب

سه تولیدی جوراب معتبر با قیمت های مناسب برای خرید

جوراب یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز هر فرد است و انتخاب جوراب مناسب می‌تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *