سوله آکام فلز

تجلیل از قهرمان پارادوچرخه‌سواری آسیا تنها با یک دسته گل!

دارنده مدال طلای پارادوچرخه سواری در قهرمانی آسیا تاجیکستان با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان گفت: با وجود این که در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلا شدم، اما مسئولان ورزش استان زنجان تنها با یک دسته گل از من تجلیل کردند.

مهدی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در ماده تایم تریل انفرادی را داشتید یا خیر؟ اظهار کرد: برای کسب مدال طلا در این مسابقات تمرینات زیادی پشت سر گذاشته بودم و شرایطم برای کسب مدال راضی کننده بود. از سوی دیگر چون مشکلی از نظر تجهیزات نداشتم، زمان خوبی را به ثبت رساندم.

وی با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان از او که به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سواری این استان است، گفت: با وجود این که بارها با کسب مدال در رشته‌های پیست و جاده برای این استان افتخارآفرینی کرده‌ام، اما هیچ وقت مورد حمایت قرار نگرفتم، حتی بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان مسئولان این استان با گرفتن عکس یادگاری و تنها با دادن یک دسته گل از من تجلیل کردند.

ملی‌پوش پارادوچرخه‌سوار همچنین از حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده پیست به میزبانی هند خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتم در ماده پیست نداشتن دوچرخه مناسب و به روز است، به طوری که همین مسئله سبب می‌شود تا در جریان مسابقات با حریفانم در ماده سرعت و نیمه استقامت دچار اختلاف زمانی زیادی شوم، البته فدراسیون دوچرخه سواری برای مسابقات دوچرخه در اختیار ما قرار می‌دهد، اما چون تجهیزات آن مربوط به سال ۲۰۱۲ است، قدیمی بوده و جوابگوی مسابقات نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که در بازیهای پاراآسیایی چین آیا در هر دو ماده شرکت خواهید کرد؟ اظهار کرد: در بازیهای پاراآسیایی در هر دو ماده پیست و جاده شرکت خواهم کرد، البته امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک تا قبل از اعزام به چین بودجه‌ای را برای تهیه دوچرخه پیست در نظر بگیرد تا در این ماده نیز همانند جاده مشکلی از نظر تجهیزات برای شرکت در مسابقات نداشته باشم.

محمدی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکلی برای پیگیری تمرینات در پیست دارید یا خیر؟ افزود: متاسفانه به دلیل نداشتن پیست چوپی در کشور، مجبورم تمرینات خود را روی پیست سیمانی دنبال کنم، در حالی که در بازیهای پاراآسیایی چین مسابقات روی پیست چوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کیفیت پرسپولیس با جدایی سرمربی افت نمی‌کند-پیام امروز

بهادر عبدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *