سوله آکام فلز

تحویل اراضی ساخت ۱۱۰ هزار واحد نهضت ملی به بنیاد مسکن

قرار است در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شود که تاکنون اراضی ۱۱۰ هزار واحد تامین شده است.

به گزارش ایسنا، سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طرح ۴ میلیون واحدی نهضت ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد است که بنا به گفته حمیدرضا سهرابی – معاون مسکن شهری بنیاد مسکن – تاکنون اراضی ۱۱۰ هزار واحد به بنیاد معرفی و تحویل داده شده است. همچنین ما به ازای این تعداد اراضی نیز حدود ۶۲ هزار نفر متقاضی معرفی شدند.

سهرابی اوایل اسفندماه به ایسنا خبر داده بود که قرار است اولین پروژه‌ها در شهر قم توسط بنیاد مسکن در خرداد ۱۴۰۱ افتتاح شود.

طبق آخرین اعلام او تا کنون برای حدود ۶۰ هزار متقاضی پروژه تعریف شده که در مراحل مختلف اجرا از اخذ پروانه تا اجرای فوندانسیون قرار دارند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن توضیح داد: در تفاهمی که بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری تهران به امضا رسید حدود ۱۰  هزار واحد در بافت های شهری با اولویت بافت فرسوده تهران احداث خواهد شد که در اسفند ماه کلنگ احداث ۳ هزار واحد به زمین زده شد و تا خردادماه نیز کلنگ ۷ هزار واحد دیگر به زمین زده می‌شود.

بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقریبا غیر از شهر تهران در تمامی شهرهای مسئولیت دارد. در کلانشهرهای قم، کرمانشاه و اصفهان، طرح‌های نهضت ملی مسکن با ارایه تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی در حال اجراست. همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی از مراکز استان‌ها با سقف ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها با سقف ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی می‌شود که شهرهایی از جمله زنجان و سیرجان از جمله آنها هستند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود-پیام امروز

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، از بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *