تازه ها
سوله آکام فلز

خط قرمز پلیس راهور برخورد با متخلفین حادثه ساز است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی، در اختتامیه هجدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور فراجا، اظهار داشت: این سازمان تکیه گاه امداد خواهان از تمام ارگان‌های دولتی و مردمی است، پلیس محور آرامش و امنیت ملت است، در انتخابات مشاهده کردید که چگونه توانستیم این مراسم را در امنیت و آرامش کامل سپری کنیم و بر همین اساس به خود می‌بالیم.

وی افزود: پلیس راه و راهور ضروری‌ترین عنصر زیستی کشور است، یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه داشت خراب کردن وجهه انتظامی ماست تا در کنار ما تخلفی صورت بگیرد و ما به آن بی تفاوت باشیم، نباید اجازه دهیم متخلفی ارتکاب جرم کند و ما به آن بی تفاوت باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی فراجا بیان کرد: خط قرمز پلیس باید مقابله با متخلفین باشد، تخلفاتی مانند مخدوش کردن پلاک، عبور از خطوط ویژه، خودروهای قاچاق بر، تغییر وضعیت موتوری خودرو همگی از جمله این تخلفاتی است که باید سریعاً اعمال قانون شوند. در خصوص خودروهای شوتی دستورالعمل‌های لازم صادر شده تا همه مأموران پلیس به نوبه خود با آن‌ها به صورت جدی برخورد کنند، اما پلیس راهور یکی از ارگان‌های اساسی راه و راهور در این مورد است.

سردار رضایی در خصوص تخلفات امنیت اخلاقی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام سطوح اجرا شود و نباید به این مورد بی تفاوت بود.

وی بیان کرد: در خصوص نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی باید توجه بیشتری شده تا آنها موظف به آموزش صحیح به متقاضیان شده و از این طریق آمار تصادفات را نیز کاهش دهیم، موضوع قابل اهمیت دیگر این است که نباید برای هیچ مسئولی راه و خیابانی بسته شود و نظارت بر این مهم نیز بر عهده پلیس راه و راهور است.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند-پیام امروز

پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وینسنت کاسارد رئیس دفتر نمایندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *