ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار



ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار





استقلال احتمال با دو تغییر نسبت به بازی با السد، مقابل هوادار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شنبه ۱۴ مهر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هوادار می‌رود. 

استقلال که پس از شکست مقابل پرسپولیس و السد به این دیدار می‌رسد، مهم‌ترین تغییر را نسبت به بازی قبل از ناحیه نیمکت خود می‌بیند که پس از استعفای جواد نکونام، سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت آبی‌پوشان مقابل هوادار می‌نشیند. 

حسین حسینی علیرغم اشتباه بزرگی که مقابل السد انجام داد و گل اول بازی با گل به خودی او وارد دروازه آبی‌ها شد، همچنان مورد اعتماد است و در بازی مقابل هوادار به میدان می‌رود؛ او تا کنون در لیگ برتر موفق به ثبت هیچ کلین‌شیتی نشده و مقابل هوادار به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود و بازگشت به روزهای خوب است. 

در خط دفاع هم احتمالا رافائل سیلوا و سامان فلاح قرار خواهند گرفت و ممکن است به جای فلاح، ایمان سلیمی زوح سیلوا در قلب خط دفاع آبی‌ها باشد. میلاد زکی پور و رامین رضاییان نیز به ترتیب در سمت چپ و راست خط دفاعی استقلال به میدان می‌روند. 

روزبه چشمی که در دیدار با السد با مصدومیتی از ناحیه مچ پا مواجه شده بود، از غایبان این دیدار است و به جای او زبیر نیک‌نفس وارد ترکیب می‌شود و‌ در کنار دیدیه اندونگ کمربند خط میانی را تشکیل خواهند داد. 

جلال‌الدین ماشاریپوف و گائل کاکوتا نیز وینگرهای این تیم مقابل هوادار خواهند بود که جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی پس از اتمام محرومیت به میدان می‌رود و گوستاوو بلانکو نیز در نوک خط حمله استقلال قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار:


حسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، زبیر نیک نفس، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

توضیح در خصوص حادثه واژگونی خودروی کی ام سی در جاده چالوس

۱۳ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۲۰:۴۷:۰۱ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا: رئیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner