سوله آکام فلز

تسهیلات ۲۰هزار میلیارد تومانی برای عشایر و واحدهای کوچک/افزایش ۴برابری سقف تسهیلات

تسهیلات ۲۰هزار میلیارد تومانی برای عشایر و واحدهای کوچک/افزایش ۴برابری سقف تسهیلات

ایسنا/سمنان استاندار سمنان‌ از پیش‌بینی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد برای تولید کنندگان کوچک و عشایر خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان در نشست تخصصی با برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که با هدف تسریع در پاسخگویی به استعلامات بانک‌کشاورزی استان به‌منظور پرداخت تسهیلات به دامداران در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگرار شد با اشاره به اقدامات دولت در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: طرح تامین نقدینگی واحدهای فعال در بخش کشاورزی با هدف حمایت و رفع مشکلات این واحدها ارائه گردیده و این استان هیچ مشکلی در اجرای این طرح ندارد.‌
استاندار سمنان افزود : در اجرای این برنامه بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور در نظر گرفته شده که سهم هر یک از واحدهای کوچک تولیدی متقاضی و عشایر تا سقف ۲ میلیارد ریال با نرخ ۱۰ درصد است.‌
وی افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند فارغ از محدودیت‌های مصوب شورای پول و اعتبار همچون بدهی های معوق ، چک برگشتی و … ضمن مراجعه به سامانه سیتا ( بانک کشاورزی) ضمن ثبت نام ، درخواست خود را ثبت کنند.
هاشمی همچنین با اشاره به عدم هر گونه محدودیت درخواست تسهیلات برای واحدهای بزرگ گفت : مدیران این واحدها نیز می توانند به منظور دریافت تسهیلات بدون سقف مورد نیاز خود ، با مراجعه به سامانه بازارگاه ، تقاضای خود را به ثبت رسانند.
استاندار سمنان در پایان این جلسه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ۲۴ ساعت مهلت داد تا به منظور پاسخگویی به استعلامات بانک کشاورزی و انجام هر نوع همکاری با این مجموعه اقدام کنند.
وی یادآوری کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده ، سقف تسهیلات برای واحدهای کوچک و عشایر از ۵۰ میلیون تومان در گذشته به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خرید تضمینی گندم به ۵ میلیون تن رسید-پیام امروز

عطاءالله هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *